Nov 1, 2010

Mengenai Belle of The Month

Macam yang saya bagitahu kat masa dah berubah, ada beberapa perubahan yang ingin dilakukan.. Sebelom ni, saya gitau kat Belle of The Month, saya nak anugerahkan hanya kepada yang paling ngetop di Top 10 Members.


Tapi, oleh kerana saya tidak berjaya mencari coding Top Commenters yang backlink trus kepada empunye blog, maka saya kan gilir2kan antara Top 10 Members ngan Top Commenters. Contohnya, bulan October, saya amik yang paling ngetop kat Top 10 Members, which Nadia (tahniaahh..nanti akak bagi award comey ek.. tak sempat nak design lagik..hehehe) So, untuk bulan November, saya akan amik yang paling ngetop di Top Commenters, dan seterusnya bergilir2la..


Sebagai penghargaan kepada Belle Supporters, saya buat bloglist khas buat Belle of The Month, whereby saya amik Top 3 dari list Top 10 Members dan Top 3 dari Top Commenters.. Huhu.. Tapi yang Top Commenters tu saya terpaksa kira sendiri dari bulan 9 - 10.. Nak tahu dak sape Top 3 bagi Top Commenters bagi bulan 9 hingga 10?
  1. Kak Syamila
  2. SuzieRahman
  3. Ain aka Ibu Qaisara
Tahniah buat uols, dan terima kasih kerana sudi turut sama mencoret di blog Belle ini. Untuk Top 3 bagi Top 10 Members rasanya uols leh tengok aje kat list tu..hehehe.. Tahniah buat Nadia, Eira (akak tak dapat masuk blog kamu..jadik takleh nak letak link..contact me dear!!) & AnneRaini.. Terima kasih kerana bertandang ke teratak Belle ini..


p/s : Untuk next Belle of The Month, saya akan kira jumlah komen dari bulan 10 - 11.. *_^

5 comments:

  1. wah suzie r akak..ni syg akak ketat2 ni.wawawa..muah2 mama zahra! ngee

    ReplyDelete
  2. heheheh..wahh, siap ketat2 tu..ekekeke muahss sejibik kat suzie jugak..

    ReplyDelete
  3. wah..syoknye, syoknye..tak sangka pulak dapat top commenter..mmg bulan lepas banyak komen kat blog has actually..hehehe...

    anyway, thanks ye! has pun rajin2 lah dtg blog ain..(ohh..dah jarang berblog 4-5 hari ni..)

    ReplyDelete
  4. salam has...slmt pagi...tak sangka lak akak tempat pertama yea...tq has...nanti akak dtg lagi komen2...

    ala sygnya selalu lupa nk sign up kt top members...nk juga ada dlm list... ;-)

    ReplyDelete
  5. ain : welcome dear..ha'ah, ain rajin datang komen..mailah komen lagi..hehehe..has memang sokmo gi blog ain.. ;)

    kak sya : ha'ah, akak org 1st..rajen akak komen..hehehe..thanks akak..silalah datang lagi..ha..jgn lupe sign in utk top members tu..rugi kak..alang2 dah dtg kan..

    ReplyDelete