Oct 1, 2010

Tara..seperti yang diwar-warkan!!

Hihihihi.. Mesti uols berdebar-debarkan tertanya-tanyakan (sekali saya je yang prasan sowang-sowang..layankan aje la..huwahuwahuwa..) amende la kejutan yang mahu dibuat..

Sebagai tanda penghargaan kepada Belle Supporters yang tak jemu-jemu sudi berkunjung ke teratak Belle ini, me mau buat segmen Belle Supporter of The Month.. Kiranya akan ada satu entri melekat selama 12 hours bagi memperkenalkan empunyer diri yang bertuah itu..

Nak bagi special award, saya tak pandai lagi nak main conteng2 design kat Photoshop.. Jadi, hanya inilah yang saya mampu buat untuk membalas jasa uols.. Suka tak?

credit
Macam mana saya tentukan The Best Supporter Employee of The Month? Sudah tentu saya mendapat bantuan merujuk kat Top 10 Members' list. Jikalau ada yang seri (jumlah visitnya sama..), maka saya akan nilai pula dari jumlah komen antara keduanya. Kalu seri jugak? Nanti me pikir kendian..ngeh ngeh ngeh.. Jadi, kalu result kat Top 10 Members tu tak tepat, sila marah lepaskan perasaan kat orang yang design coding widget tuh..hihihi..

Mula-mula saya konpius, nak buat untuk top commenter ke, top visitor, or kedua-duanya? Tapi sebab top 5 commenters dah dapat backlinks (setakat ni me baru jumpa yang secara indirect, kalu sesapa tau kat ne nak dpt widget commenter yang link trus ngan blog pengomen, bagitau ek..), so saya rasa buat untuk top visitor ajelaa.. Ok dak?

Jadi, pencarian bermula dari sekarang dan crown pertama adalah untuk bulan Oktober (mula2 nak buat utk bulan ni, tapi sebab widget tu dipasang tgh bulan camtu..i think..) Sebarang cadangan ataupun bantahan boleh diunjurkan kat komen di entri ini.. Sekian, abis sudaaa...

No comments:

Post a Comment