Oct 30, 2010

Kasut yang berharga RM600..

Hehehe.. dah lama nak buat entri pasal kasut ni.. Tak dan je.. Kasut ape yang berharga RM600 ni? Best sangat ke? Lawo sangat ke? Uols tengokla sendiri..

Cun tak? Inilah dia kasut yang berharga CHF200 ++, selepas convert, maybe dalam RM600 lebey, tapi saya genapkan aje jadi RM600.. Kalu diikutkan, saya bukanlah penggemar  kasut yang tegar, saya lebey suka pakai sandal. Sebabnya nape ek? Maybe sebab tiapkali saya beli, pakai 4-5 kali pastu mesti melecet kat belakang... auww.. memang tak suka.. Kalu kasut yang bertali pulak, bilamana nak buka dan pakai balik tu yang leceh..hikhik..


Tapi sejak dua menjak nih, saya sudah jatuh chenta kembali ngan kasut ballerina.. Chomel jek kat mata saya ni, nak pakai pon senang. Cume tinggal melecet ke tak melecet je.. Sebab tu saya ingat nak cari kasut ballerina yang comfortable macam kat atas ni.. Memang comfortable sangatlah bila try kasut kat atas ni, tapi harganya mak aiii.. Kesian pulak kat en. Suami, plus elaun kami sekadar cukup2 je, takkan nak habiskan CHF200 kat kasut ni..

Paling mahal kasut aka sandal yang pernah saya ada (seingat saya) adalah RM100++, jenama Scholl sebab sangat comfortable bila pakai (beli pon masa saya peknen..) Uols pulak suka kasut cemana ek?


p/s : Hehehe..lupe pulak nak gitau jenama kasut kat atas tu.. Kasut Prada tuuuuuu!!!

2 comments:

  1. ;)
    dni beli kasut tak pernah lebih 300... kalo lebih memang dni tak beli walopun berkenan tahap max... cam rugi je sebab letak kat kaki.. kan kan.. hehe...

    ReplyDelete
  2. ha'ah kan, setakat pakai kat kaki..nak2 pulak bukan sepasang dua je kasut yg ado..hikhik..lagipun, ade je lagi yg lagi murah tapi lawo dan selesa..kena pandai cari la..mahal tu sebab brand..

    ReplyDelete