Oct 28, 2010

♥ Jatuh Chenta Pandang Pertama ngan Blackberry Torch 9800 ♥


Cuba pandang sekali design Blackberry Torch 9800 ni..
Ada terasa jantung berdegup dak? ^_^ 
Stylenya begitu elegant yet smart untuk wanita mahupun lelaki..
Bukan itu sahaja, telefon bijak pandai smartphone Blackberry Torch ni boleh disesuaikan mengikut gaya hidup uols, sama ada uols penggamer tegar ataupun busy bizzman/woman yang sentiasa on the go, ataupun a social networking maniac like me..hohoho


Antara feature Blacberry Torch 9800 yang buat saya gila bayang :
  • smartphone yang pertama dengan Blackberry keyboard, but comes together with full touch screen (3.2 inci tuuuu..), so pilih aja, nak guna keyboard boleh, nak guna touch screen pon boley.. awesome!!

  • if uols tengah syok2 duk guna touch screen then tetiba gatai nak guna trackpad ataupun interface keyboard pulak, kekdahnya sangat senang, malah untuk browse dengan handset dan aplikasi yang lain memang sempoiii..   
  • screennya yang besar ditambah lagi dengan operating system yang terbaru, 5 MP camera dilengkapi pulak dengan 8 GB memory expandable with a micro SD card, kompom syok melayan lagu sambil tengok muka penyanyi yang ensem tu melihat foto2 gedik yang diambil secara spontan, begitu jelas lagi sharp sampai nampak lubang idung segala bagai.

  • dan yang paling penting, Blackberry Torch 9800 ni ada integrated social feeds, di mana untuk kipas susah mati die hard fan tweeterer, facebookers & internet seperti saya, memudahkan untuk update dengan single post. Malah, nak bukak website banyak2 pon boleh coz ia ada tabbed browsing. Nak bookmark laman web kegemaran uols pon boleh..   

Dah ada smartphone, nak kena ade line dak.. Now line apa yang makin banyak kita guna, makin banyak yang boleh jimat.. Yela, dah ade feature2 best seperti email, text & instant messaging, gps lagi.. Kekadang tak jumpa tempat free wifi, dan memerlukan kita menggunakan data plan, mestilah nak cari yang menjimatkan tapi coverage yang meluas, dak gitu? Saya ada proposal untuk uols, which is Celcom Exec 50. Tak caya, tengok ni..


Ha, kalu masih ragu-ragu, sila tengok kat bawah ni..

Tak dapat nak calculate lagi berapa RM yang boleh uols jimat? Tengok lagi kat bawah ni..

Lagipun, esok Celcom akan melancarkan Blackberry Torch 9800, dan akan ada amazing deals bagi uols yang mendaftar dengan Celcom, HANYA terdapat pada acara tersebut. Jangan lupa untuk melayari website Celcom untuk mengetahui apa yang tawaran ini!

Lagi, Jika uols adalah 100 pelanggan pertama yang pra-mendaftar & membeli BlackBerry Torch 9800 9800 dengan Celcom plan exec, uols boleh dapat secara PERCUMA:
- Jabra Bluetooth Headset worth RM125
- 8GB Micro SD Card worth RM68
- Energizer Portable worth RM58

Jadi apa tunggu lagi..


p/s : Entri ini adalah bagi menyertai contest yang dibawakan oleh Nuffnang bersama dengan Celcom

No comments:

Post a Comment