Oct 14, 2010

~ Happy Mode ~

Senangnya dalam hati
Sengih sampai telinga
Terasa dunia ini
Ana yang punya

Wahh..siap menyanyi lagi..cube teka mirip2 lagu siapa di atas? Hihihi..sesuka hati saya telah menukar baris kedua lagu glamer tersebut.. Bukan ape, sangat tidak sesuai baris itu untuk saya gunakan.. Berbalik kepada tajuk di atas, yes, i'm in super duper happy mode.. Memang sungguh best & teruja laa.. Nak tau kenapa saya happy sangat? Mainly, ada 2 sebab..

Satunya, sebab saya berjaya taruk image bagi link komen di bawah entri.. Maklumla template saya ni link komennyer kat atas. This is not favorable. Dah lame saya duk godek2 cane nak bagi link komen tu kat bawah, sehinggakan saya terfikir untuk tukar template yang link komennya kat bawah.. Sekali, saya terjumpa cara untuk menambah image for comment link. Pada awalnya image tu kat atas jugak, duk godek2 dapat reposition image tu bagi duk bawah.. ^_^

comel dak image utk comment tu?

Yang keduanya, hujung minggu ni kami sekeluarga akan gi jalan-jalan buang makan angin.. Dah lamer saya nak gi kat tempat ni.. Huwahuwa.. Nafsu keperempuanan aka shopping saya dah membuak2.. hahaha, tanduk pon dah mula nak naik nih, tapi oleh kerana menggunakan duet en. Suami dan sumber kewangan kami sepenuhnya bergantung kepada elaun yg cukup2 sahaja, maka terpaksala memborong secara berhemah...hmm.. Yang penting, dapat jalan-jalan sambil cuci mata pon jadi la.. Nak tahu ke mana? Surprise!!! Kluenya dalam Swiss ni aje... hehehe..

No comments:

Post a Comment