Oct 20, 2010

Gin & Jacqie Contest


Jom ramai-ramai memeriahkan Gin & Jacqie Contest, anjuran www.ginjacqie.com/my dan www.mombloggersplanet.com. Duenya hari ni, jadi ape tunggu lagi, klik aje kat banner atas tu..

The most two bags yang me berkenan sesangat kat Gin & Jacqie adalah

Maunyer me tak tergedik-gedik jatuh chenta pandang pertama kat beg Birdie Casual, it's simple but attractive. Multipurpose pulak tu, leh taruk banyak2 benda kat dalam tu (maklumla me ada anak kecik..), nak bergaya ngan bag ni pon boleh bila kuar outing ngan kenkawan.. Pulak tu, siap ade removable sling strap!!
 Stylish Carrie ni sangat sesuai untuk saya gayakan ketika pergi bekerja & mahupun ketika pergi school (angan-angan untuk further study..ngeh ngeh ngeh..). Pertamanya, kerana saya duk ulang alik bawa lappy dari rumah - tmpt keje @ school, bila ada lappy bag ni memudahkan saya untuk asingkan lappy ngan brg2 lain.. Coraknya yang menarik & ceria pasti membuatkan saya lagi bersemangat. Tambahan pulak, beg ni banyak compartments, sesuai untuk breastfeeding moms seperti saya untuk taruk botol, pemerah dan lain2.. Yang best, boleh dipegang kat tangan ataupun diletak kat bahu menggunakan sling strap..


Why moms should get a from Gin & Jacqie? Mestilah kerana beg2 yang ada di Gin & Jacqie bukan sekadar beg ibu & anak, tetapi begnya sangat cantik, multi purpose & affordable. Sekali pandang macam beg untuk bergaya!!

No comments:

Post a Comment