Showing posts with label Hitz FM. Show all posts
Showing posts with label Hitz FM. Show all posts

Nov 19, 2010

AidilAdha 1431H Bertambah Meriah dengan BE MTVMusic dan 1st ME AMPHitz.fm

Fuhyooo...sikit punyer panjang tajuk.. Kalau ikutkan nak taruk AidilAdha 1431H Bertambah Meriah dengan BE MTVMusic, tapi Menjadi Sedikit Kurang Meriah dengan 1st ME AMPHitz.fm, tapi tak ke lagi panjang berjela-jela tu.. Maka, takat itulah tajuk yang boleh dikontotkan, tu pon dah lari makna sikit2..

Kenapa bertambah meriah dengan BE MTVMusic tu? Sudah semestinyalah sebab itu adalah BE yang terbaru diberi oleh penaja yang baek hati kepada blog Belle, iaitu MTVMusic dan Nuffnang. Terima kasih.. ^_*

Dan, kenapa pula me kata kurang meriah dengan ME AMPHitz.fm? Bukan kerana ia sudah menjadi ME, tapi disebabkan jumlahnya yang... Uols tengoklah sendiri berapa jumlahnya.. Me segan nak cakap, coz rasanya ni boleh masuk Nuffnang Record Books, bukan bahagian the highest, tapi bahagian the lowest..huhuhu..


Tapi takpo, me tetap bersyukur jugak, coz at least dapat jugak earning dari AMPHitz.fm walaupun ciputtt yo.. Semoga AMPHitz.fm dan Nuffnang tidak serik untuk berikan lagi BE, terutamanya di bahagian LB tu, coz itu adalah satu-satunya BE untuk LB bagi blog Belle ini.

Kali ni juga me tak berjaya untuk snap BE MTVMusic ni, masih sogan yo.. Takpo, takpo asal tak sogan ngan Ma Belle visitors sudahh.. Sekali lagi, me nak ucap ribuan terima kasih kat uols yang sokmo menziarah blog Belle ini, walaupun pada tika ini empunyer belog ini masih sakan lagi beraya sampai crammed kaki (orang lain crammed prot sbb makan dgg korban) ^_*


Nov 6, 2010

Alhamdulillah..akhirnya dapat juga!!

Walaupun saya mula berblogging pada Ogos 2007 (waahh..dah lama rupenyer..agagaga), tapi masa tu lebey kepada syok sendiri (sekarang pon...tehehehe) Walaupun blog tak diprivatekan, tapi memang tak berhubung la ngan blogger2 lain kecuali kawan2 yang memang kenal kat alam nyata yang ada blog.. Masa tu pon masih tak mengenali dunia blogging yang begitu luas ni, istilah blogwalking ke, ape ke, malah otai-otai dalam blogging ni pon satu orang tak kenal.. Kiranya saya dalam dunia saya sahaja..ngehngeh.. Bahasa pon memang lain la..tehehe.. Kalau baca balik, tersenyum sorang-sorang..

err..ni bukan saya yer..

Oppss, melalut sudaa.. Nak citernyer pasal benda lain..agagaga.. Ha, nak bagitau yang saya dah dapat buffered earnings...Waa..sonotnyer!!! Dapat tau dari semalam lagi, tapi tak dan nak buat entri..ekekeke.. Tak sangka akhirnya dapat jugak saya merasa be dari Nuffnang setelah 2 bulan setia bersama Nuffnang.. Biasa duk tumpang gembira bila baca blog kenkawan yang dapat be.. Meh tengok penaja mana yang baik hati sudi bagi buffered earning kat blog Belle ini..


Terima kasih buat Digi, Amp Hitz FM dan Citibank, juga buat Nuffnang kerana sudi bagi buffered earning kat blog Belle ini.. Tapi sayang, me hanya berjaya printscreen iklan Citibank je.. Digi Broadband tu pernah nampak, tapi yang Amp Hitz tu blom pernah nampak lagi rasanya..



p/s : Thanks juga buat Ma Belle visitors yang tak jemu-jemu memeriahkan blog picisan ni.. Tanpa uols, takdenyer blog Belle ni nak dapat BE.. Err..dia tak gitau ek date bermulanya BE ni..nak gak tau bile dapat ni, coz me jarang cek earning nuffnang..