Nov 19, 2010

AidilAdha 1431H Bertambah Meriah dengan BE MTVMusic dan 1st ME AMPHitz.fm

Fuhyooo...sikit punyer panjang tajuk.. Kalau ikutkan nak taruk AidilAdha 1431H Bertambah Meriah dengan BE MTVMusic, tapi Menjadi Sedikit Kurang Meriah dengan 1st ME AMPHitz.fm, tapi tak ke lagi panjang berjela-jela tu.. Maka, takat itulah tajuk yang boleh dikontotkan, tu pon dah lari makna sikit2..

Kenapa bertambah meriah dengan BE MTVMusic tu? Sudah semestinyalah sebab itu adalah BE yang terbaru diberi oleh penaja yang baek hati kepada blog Belle, iaitu MTVMusic dan Nuffnang. Terima kasih.. ^_*

Dan, kenapa pula me kata kurang meriah dengan ME AMPHitz.fm? Bukan kerana ia sudah menjadi ME, tapi disebabkan jumlahnya yang... Uols tengoklah sendiri berapa jumlahnya.. Me segan nak cakap, coz rasanya ni boleh masuk Nuffnang Record Books, bukan bahagian the highest, tapi bahagian the lowest..huhuhu..


Tapi takpo, me tetap bersyukur jugak, coz at least dapat jugak earning dari AMPHitz.fm walaupun ciputtt yo.. Semoga AMPHitz.fm dan Nuffnang tidak serik untuk berikan lagi BE, terutamanya di bahagian LB tu, coz itu adalah satu-satunya BE untuk LB bagi blog Belle ini.

Kali ni juga me tak berjaya untuk snap BE MTVMusic ni, masih sogan yo.. Takpo, takpo asal tak sogan ngan Ma Belle visitors sudahh.. Sekali lagi, me nak ucap ribuan terima kasih kat uols yang sokmo menziarah blog Belle ini, walaupun pada tika ini empunyer belog ini masih sakan lagi beraya sampai crammed kaki (orang lain crammed prot sbb makan dgg korban) ^_*


2 comments:

  1. ehhe sama jer hasil yg me dpt ie sen2 jer bila my erafm jd ME :p sungguh memalukan kaum

    ReplyDelete
  2. hehehe..ingatkan me sorang je..agagaga..

    ReplyDelete