Nov 19, 2010

Rezeki di AidilAdha 1431H

Weehuuuu.. Me dapat duit raya!!! Dahla time raya AidilAdha pulak tu..agagaga.. Tak dapat merasa daging korban, dapat duet raya pon jadiklaaa.. Hehehe.. First, me dapat duit raya RM10 dari GTO sebab menang saguhati bagi kategori ke 2 My Raya Moments. Thanks buat uols yang sudi mengklik like dan mengomen di gambar tersebut.. Muahss berbijik-bijik kat uols!! Tahniah juga kepada pemenang2 yang lain, especially buat Mama Zharfan yang menang RM100 tuu..


Rasanya uols sumer memang dah kenal ngan GTO kan, malah mungkin lebih kenal dari saya.. Jadi tak perlulah saya gitau, apa yang ado kat sini..agagaga...

Keduanya, me dapat top up raya RM5 dari Kaseh AinZuryn coz me adalah salah seorang pemenang saguhati dalam Giveaway KasehAinZuryn. Thanks buat kak Ain dan adiknya, Liza coz memilih me as one of the consolation winners.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain, especially Ifa yang mendapat barangan Mac tu, syok betol!!


Kak Ain ni pon suka jugak join giveaway dan contest ni, sehati sejiwalah kita nampaknya.. Kalau nak tahu, kak Ain ni peminat dan pengumpul barangan antik, malah kak Ain ada blog khas lagi mengenai barangan antik ni.. Kalau nak tahu, silalah terjah di kasehainzuryn..

3 comments: