Nov 28, 2010

Last Chance!!

Awww..pertamanya, saya nak minta maaf buat semua peserta My Belle Giveaway, patutnya saya buat cabutan malam tadi (hahaha..bocor rahsia..), tapi dek kerana printer takdek ink (keluar separuh je..huhuhu), maka hari ni baru nak terkedek-kedek gi opis en. Suami untuk print, sambil2 main snow..miahahha..Sekali snow sudah takdek..huwahaha..


Jadi, saya nak amik kesempatan ni untuk war-warkan kepada peserta My Belle Giveaway, especially yang bertanda merah tu, untuk perbaiki.. Act, dalam excel yang nak diprint tu memang ada pon nombor uols (wahaha..bocor lagi rahsia..), sebab takat tak taruk banner tu, saya tak kisah mana.. Cuma, bagi saya tak berapa fair lah untuk yang cukup syarat.. Penat2 depa wat dari A-Z kan..agagaga

So, sekiranya ada peserta yang cukup syarat meninggalkan komen kat sini kata yang dia takmo nombor peserta yang tak cukup syarat tu dimasukkan dalam kotak undian, maka saya terpaksa buang no uols.. Tapi kalau takde yang meninggalkan komen sebegitu, saya anggap diam tanda rela..agaga.. Jadi saya akan masukkan no uols dalam kotak undian..


Oh ya, sebelum terlupa, peserta yang mendapat extra undian adalah yang memegang no 1, 2, 4, 12, 13 dan 17. Nak cek senarai penuh peserta leh klik sini..

Top Referral ada 2 calon iaitu Miza & Malaysia Giveaway, jadi saya terpaksa buat undian juga.. Sapekah yang akan memenangi Top Referral dan 3 orang yang paling bertuah dalam My Belle Giveaway itu? Tunggu..

5 comments:

  1. rasenye lebih baik bagi kat peserta yang cukup syarat jer.. sebab adil bagi yang betul-betul ikut syarat.. ini cuma pandangan me shj tau..

    ReplyDelete
  2. adakah saya org yg bertuah itu, hehehehe tak masuk ada hati nak bertuah =p

    ReplyDelete
  3. cpt2 cabut kak..sape yg luck tu...uwaaaaa teruja..tp cm pasrah je ni--- ikiki

    ReplyDelete
  4. cute mum : baik, me akan mengundi peserta yg lengkap syarat shj..

    ekin : hehehe..me pon tak sabar nak tahu gak ni..

    nora : takpe, akan ada next contest..join tau nanti..

    suzie : hihihi..akak pon teruja gak ni..

    ReplyDelete