Nov 25, 2010

Jom Twitt Twitt & Churp Churp!

Adakah anda suka bertwitt-twitt?


Adakah anda suka melayari Facebook?



Jom join Churp Churp sekarang.. Kenapa nak join Churp Churp?



Ya, dengan join Churp Churp :
  • anda boleh berkenalan dengan ramai orang dari serata tempat secara online
dapat berhubung dengan ramai orang..
menambahkan kenalan dan berhibur dengan aktiviti yang menarik
  •  dan yang paling best sekali, anda boleh menjana pendapatan sampingan melalui Churp Churp tanpa mengeluarkan apa-apa modal. Memang lumayan!!
hanya dengan bertweet sahaja..
  •  nak lagi best, saya dan anda boleh cadangkan aktiviti apa yang ingin Churp Churp anjurkan..
barbeku di tepi pantai

bowling tournament
adakan pelbagai acara sukaneka

Jadi, apa tunggu lagi.. Jom berdaftar ngan Churp Churp kat sini.. Untuk yang takde twitter, jangan bimbang.. Daftar dulu twitter kat sini.. Sangat senang!! Jangan lupa untuk add saya di http://twitter.com/has_ishak, dan do let me know so that, saya boleh add kamu juga.. ^_*


p/s : Saya pernah buat entri pasal Churp Churp ni, nak tahu lebih lanjut, leh klik kat sini.. Entri ini dibuat untuk contest yang dibawakan oleh Nuffnang dan Churp Churp..


8 comments:

  1. dni lama dah tak buat esemen churp2.. malas.. hehe

    ReplyDelete
  2. saya dapat sekali je asignment churp churp, lepas tuh xde dah.

    Latest Entri :
    Perjalanan Hidup Sebuah Blog

    ReplyDelete
  3. yeke? selalu ek dni dapat job dr churp2? lagipun dni skang bz kan..

    ReplyDelete
  4. eiela : erm, saya baru dpt 2..rasanya pas ni mesti dapat lagi tu..

    suzie : dear, tang mana tak reti tu..yg mana akak tau, leh akak bantu..

    ReplyDelete
  5. Churp-churp i lama tak buat = =" hahaha

    ReplyDelete
  6. mel : lorr..napa, bz ke?

    enna : hihihi..akak pon dah polo enna..jom tweet2..

    ReplyDelete