Nov 27, 2010

Kembang Semangkuk Pipiku..

Awww..sekali lagi tajuk tidak boleh tahannnn..agagaga.. Tapi hati siapa tidak berbunga-bunga, bagaikan dalam hati ada taman bunga yang sedang mekar dan mewangi..hehehe..Ok, ok dah..dah.. Jangan melalut.. Straight to the point.. Apa yang menyebabkan pipi tembam saya ni makin tembam? Hehehe..bukan kerana aiskrim mahupun cokolat, tetapi dek kerana penghargaan oleh teman-teman bloggers.. Terasa diriku blog ini begitu berharga..wink..wink..

Pertama sekali, saya blog Belle adalah salah satu dari 5 blog yang tersenarai dalam kesukaan Bila Hidayaida Menulis, blog siapa lagi kalau bukan cik Aida yang comel.. Awww, memang terharulah sangat2..Akak join conway ni pon untuk suka2 dan yang mana sempat aje, sebagai sokongan kepada blogger2 yang anjurkan conway ni..

Errr..akak ni mesra ek..? Agagaga..
Keduanya, blog Belle ini dimuatkan dalam entri empunya blog Kelip Kelip Kehidupan, iaitu Kak Megawati dan empunya blog Duniaku, iaitu Tina.. Awww, sekali lagi merasa terharu.. Tutorial yang ada kat blog ni pon bukanlah hasil ciptaan sendiri, tapi rujukan di blog2 tutorial, disimpan untuk kegunaan di masa hadapan sekiranya bertukar domain ke (koya lagi di siteww..), bertukar template ke, juga untuk kegunaan kenkawan yang lain..

nampak tak nama aii tu..miahaha
owww..rindu pulak ngan header lama ni..
Last but not least, komen2 dorongan, sokongan dan yang membina lagi de' best dari uols semua memang menceriakan dan menambahkan semangat saya untuk terus berblogging.. Nak letak semua komen tu kat sini, nanti penuh sampai ke bawah lah pulak, nanti lain segmen saya wat ek.. Semoga kehadiran saya juga menceriakan dan menambahkan semangat uols untuk terus berblogging.. Hug ketat2 uols semua... Muahsss!!!

6 comments:

  1. hihih..thanx kak has..sy tg tau smpai 8.24 tau nk bce ni.ihih =p

    ReplyDelete
  2. suka suka suka (i tumpang sekaki leh tak )

    ReplyDelete
  3. salam kak has..
    heheh..pipi ku juga kembang semangkOk ni kak has...thnxs sudi gak akak wat entry utk aida ek...maceh sgt2..ras nak LomPat2 je ni...toink..toink..BESTTTT sgt!!!!!!!
    weee...teruja..terharu...alalal..bnyak la rasa..heheh..;)

    ReplyDelete
  4. salam has~nak balas dalam serangkap pantun!

    pak abu tanam ubi,
    ubi ditanam atas batas,
    tunjuk ajar has beri,
    so tqvm kak balas!

    ReplyDelete
  5. hihi best tu kak has..per pon kak has mmg peramah....hihi

    ReplyDelete
  6. tina : hehehe..wahhh.sanggup tunggu tu..thanks to u too..

    nora : boleh..apa salahnya..kegembiraan mestilah dikongsi bersama..

    aida & kak mega : hehehe...thanks to both of u too..

    suzie : yeke..hahaha..thanks dear..

    ReplyDelete