Nov 30, 2010

Hatiku Kembang Setaman..

Wahh..wahh.. Haritu pipi yang kembang semangkok, skang ni pulak dah berjangkit kat hati, bukan takat ada taman, malah berkembang-kembang mengalahkan Taman Tasik Titiwangsa...hehehe.. Sape tak kembang kan, bila ada yang mengatakan yang dia suka kat kita..awww.. Tipu di situ..agaga..

Sebenarnya, kak Mega, empunya blog Kelip Kelip Kehidupan suka kat blog Belle ni haa.. bukannya empunyer blog..agagaga.. Sungguh perasan tuan punya blog Belle ini.. Terima kasih akak.. Terharu sangat2 sebagai empunyer blog Belle ini.. Maklumlah, empunya blog ni bukanlah terer sangat dalam coding mencoding nih, hanya berkongsi sedikit ilmu..


Terima kasih juga buat Qila, empunya blog Story of My Life yang buat spesel entri mengenai blog Belle ini.. Hehehe, malu pulak rasanya.. Sumbangan yang dianggap oleh cik Qila tu, kecikkk aja.. Terharu akak sampai sanggup buat entri..


Saya juga nak amik kesempatan ini, untuk ucapkan terima kasih kepada blog2 yang menjadi rujukan saya untuk tutorial2 yang dimuatkan dalam blog Belle ini, yang banyak berjasa kepada saya dan kawan2 yang lain.. Juga kepada semua Ma Belle visitors, kerana semalam, trafik blog Belle pecah rekod lagi, sebanyak 245 UV (yang last hari tu 244 UV..) Tanpa uols, siapalah blog Belle ini..

7 comments:

  1. salam has~selain minat kat blog belle,kat orangnya pun sayang..sayang sebagai saudara seagama n senegara! Anyway tqvm buat entry ni, mcm promote blog kak juga tu..he,he..:)

    ReplyDelete
  2. thanks juga untuk akak :) supporting each other ^__^

    ReplyDelete
  3. wah, tahniah! atok kena usaha gigih lagi macam Has....kena up 200uv sehari nih...hihi

    ReplyDelete
  4. bagus la UV dah hampir 300... kakyong nyer.. takat 200 jer.. kalo weekend memang x sampai la...

    ReplyDelete
  5. tina : hehehe..thanks dear..

    kak mega : saya pon sayang jugak kat akak..

    dni : hihihi..btol2, sama2 bantu, sama2 naik..

    atok : bukan hari2 pon dpt 200 uv ni atok..

    suzie : hihi..thanks dear..

    kakyong : jauh lagi kakyong nak 300..200 ni pon bukan hari2..oklah, kakyong dah maintain 200..

    ReplyDelete