Nov 13, 2010

121110 Yang Best!!!

Hehehehe.. apa yang best sangat pada 121110 ni? Pertamanya, best sebab nombor ni berturutan, cam best je 12 pehtu 11 pehtu 10.. Ke biasa je? Agagaga..

Ok..ok, sebenarnya ada 2 perkara yang best, pertamanya me adalah salah seorang dari pemenang bertuah dalam Dylla Craft Creative Giveaway. Thank kak Dylla coz sudi cabut no 36 yang bertuah itew.. Thanks juga buat Suzie coz bagitau kat akak, siap bagi link lagi.. Muahss berbijik-bijik to both of you..hehehe.. Tahniah juga buat Ieen..


Kak Dylla ni sangat suka akan kraftangan, malah ada beberapa produk yang telah berjaya dihasilkan, antaranya ialah hairclips, keychain nama dan door tag. Kalau nak tengok hasil kraftangan kak Dylla ni, jomla terjah ke Dylla Craft Creative..

Pastu, me perasan pulak jeritan batin dari KM7 kat shoutbox yang me merupakan salah seorang pemenang dalam Peraduan Jom Kembara. Wahhh, lagilah bertambah seronok.. Thanks buat KM7 coz pilih me as one of the winners.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain..


Actually ada lagi nama pemenang, cume tak muat space utk print screen..hehehe.. Apa, KM7 tu apa? KM7 tu adalah singkatan bagi Kembara Minda 7. Nak tau kenapa 7 yang dipilihnya, kenapa tak 5 ke 10 ke? Kenala tanya kat empunya badan..hehehe.. Apa yang me paling suka ngan blog KM7 ni, bila time dilanda angen windu banget kat kampung halaman, me akan godek2 blog KM7 ni..hehehe.. Kalau nak tahu, silalah usha blog Kembara Minda 7..

8 comments:

  1. tahniah..
    syoklah asyik menang...
    rezeki tue..

    ReplyDelete
  2. tahniah.moga-moga luck has ni berjangkit juga dekat anne sikit.hehehe .. (^^O)

    ReplyDelete
  3. cute mum : thanks..cute mum pon bnyk jugak menang kan..

    suzie & enna : thanks..alhamdulillah..

    cik jue : cantik kan cik jue..

    anne : thanks..moga2 kita sama-sama bertuah..

    ReplyDelete