Nov 27, 2010

Aerzee Fathenee First Giveaway

Kali ni me nak join Aerzee Fathenee First Giveaway, duenya hari ni.. Nak join, klik sini..

Kalau ikutkan, ramai penyanyi/ band yang saya suka. Sekejap nak taruk si A, kejap si B, jadi last2 saya pilih Dato Siti Nurhaliza laa.. Sebab utamanya nape saya pilih Dato CT sebab kami ada iras sikit2, boleh gitu? Agagaga (memang penuh perasaan btol laa..) Ok, saya serius sekarang.. Sebabnya gaya, mutu dan keunggulan Dato CT dan suaranya itu membuatkan saya terus jatuh terpikat dan terus melekat walaupun pertama kali mendengar suara dan lagu Dato CT.. Sehinggakan berulang-ulangkali mendengar dan menonton video cd konsert2 Dato CT sampai ke pagi pon tak sedarkan diri jugak..

gaya, mutu, keunggulan semua ada..dari segi suara, rupa mahupun peribadi..agagaga

Lagu pon macam tu jugak..huhuhu..terlalu banyak lagu yang saya suka.. Hmm, nak pilih yang mana ek.. Saya pilih lagu terbaru yang paling disukai iaitu Mama Do dari Pixie Lott.. Nape saya pilih lagu ni? Hmm, semestinyalah kerana melodi dan rentaknya yang catchy, suara Pixie yang seksi serak2 basah gitew, dan juga kerana mampu buat saya turut sama clap dan gerakkan kepala, bahu, senang citer semua la, bila dengar lagu ni.. Jom layan..



5 comments:

  1. me bese jek...xder la fanatik sgt bab2 artis nih...huhu
    minat2 tu ada la..tipu xder kan3...

    Experience FREEDOM!

    ReplyDelete
  2. Pixie is pretty but after listening to her songs a couple of times, jadi muak pula.

    ReplyDelete
  3. et : hehehe..zaman studi dulu, ada geng peminat ct, tu yang layan sampai pagi secara beramai-ramai..

    nisa : yeke? hihi..baru je lagi melayan pixie ni, tp tak semua la lagu dia dilayan..ada satu lg lagu dia yg saya suka, tp tak tau tajuk..

    ReplyDelete