Nov 10, 2010

Yeayy.. Belle dapat BE lagi!!!

Alhamdulillah.. Murah rezeki blog Belle bulan November ini.. Semoga terus diperbanyakkan rezeki (err..ni ayat berbaur tamak ke?agagaga..) Me juga pasti, ramai blog kenkawan yang murah rezeki di bulan November ini kan, dengar2nya ramai juga yang menerima BE dari Nuffnang, ada yang pertama kali cam blog Suzie dan blog kak Heze.. (Err..kalu nak kira me pun baru je lagi merasa BE ni..pertama kali merasa BE bulan ni la jugak.. Tak cayer, tengok sini..) Ada yang makin bertambah-tambah list BEnya, alhamdulillah.. Semoga kita sama-sama berusaha dan terus berusaha untuk meningkatkan usaha dalam berblogging ni..
Ha, nak tau penaja mana yang bermurah hati nak bagi BE kat blog Belle ini? Semestinya dari Acuvue, Olay, Ikea dan juga Nuffang. Sudilah kiranya menerima pantun dua kerat dari me..

Terima kasih daun keladi
Lain kali, berilah lagi..


Err..tapi sayang, me hanya berjaya print screen iklan dari Ikea & Acuvue je.. Yang Olay tu, malu-malu nak muncul time me buat entri nih..huhuhu.. Me bukan pilih kasih ya.. No..no..no.. Semua me sayang dan suka..hehehe.. Nak-nak me memang pengguna Olay, muka memang clean dan berserila.. Kalau tak cayer, leh baca kat sini.. Skang ni baru nak try Total Effects tu..

jom shopping di Ikea..
tunggu apa lagi..jom try c.lens dari Acuvue..free laks tu!!


p/s : A million thanks buat Ma Belle visitors yang sering berkunjung ke sini, dan memberi sokongan pada blog Belle ini.. A million thanks juga pada yang sudi klik ads di blog Belle ini.. Muahss berbijik-bijik kat uols..


5 comments: