Nov 16, 2010

Akhirnya Saya Memilih Untuk Bersuara..

Hehehe.. bersuara tentang apa ya? Tajuk cam serius je, tapi intro poyo lah pulak.. Hmm.. Sebenarnya, masih dalam dua lagi nak publish entri ini, ataupun tidak.. Maklumlah, entri camgini bukan menjadi pilihan saya.. Entri apa ya?

Rasanya, ramai yang sudah tahu mengenai kes Cinta Syhhh tu..huhuhu.. Saya pon baru jugak tahu, semalam (eh kalau ikut waktu entri ni publish, dah 2 hari la..), dari Blog Sensasi.. Yang menjadi persoalan awal2 bila tengok tajuk tu, saya terpaku sekejap, siapa Uncle Seekers ni? Hahaha..boleh tak, saya tak kenal? Maklumla walaupun saya peminat no. satu criter Twillight ngan Vampire Diaries, tapi saya tak berapa gemor tengok citer2 mencari hantu ni..

Lepas baca, macam biasa, saya memang tak amik port sangat, benda2 camgini saya tak berminat nak berkongsi ngan Ma Belle readers, sebabnya ape ek? Bukan saya kedekut ilmu (coz bagi saya takde pekdahnya benda ni..) Biarlah uols dapat tahu dari blog yang lain2..

Tapi kenapa tetiba saya berubah hati nih? Hoho.. Sebabnya selepas baca ngan entri Joegrimjow ni, saya seakan-akan terpanggil untuk berkongsi dengan Ma Belle readers, supaya menjalankan tanggungjawab sebagai blogger, untuk report abuse 'blog tu'.. Nak tau cane nak report abuse, leh rujuk entri joe kat atas tu..huhuhu..

5 comments:

  1. bosan-bosan kat ofis nie dapat baca gosip best jugak.. Tq share info tue..

    ReplyDelete
  2. cute mum : ohh..masih bekerja lagi ek hari ni..

    suzie : agagaga..nape, suzie ingatkan ape?

    ReplyDelete
  3. teringin juga nak tekan tu kak sebab pacik tu macam melampau je

    ReplyDelete
  4. dni : tu la pasal..klu btol sekalipun, takyahla dipublic keaiban orang..

    ReplyDelete