Nov 10, 2010

Hadiah apa ya untuk mak?

Kali ni saya nak join contest yang dianjurkan oleh Salmia Punya Pasal, kalau nak join, klik sini..

Saya nak syorkan agar Salmia memberikan hadiah gelang kristal Swarovski..

Nak beli kat kedai Swarovski pon boleh.. Ini antara design yang saya suggest..

Large Red Bangle CHF280
Thin Red Bangle CHF205
Untuk keterangan lebih lanjut, cik Salmi leh gi website Swarovski ni.. Yang saya cek, kat Singapura ada butik dia.. Tapi rasanya leh order online aje..


Kalau takmo yang tu, ade buatan tempatan punya. Yang ni saya jumpa kat http://www.makngahcollections.com dan http://www.jajakraf.com. Harganya berpatutan dan boleh ditempah mengikut citarasa. Oleh kerana mak Salmia suka ngan warna merah, maka saya tunjuk yang berkaitan ajela..

Indian Red AB + Non AB RM55
CS017 RM95
CS0030 RM65
 Alasan nape saya syorkan hadiah ni? Naluri seorang perempuan tidak boleh lari dari suka akan gelang.. Apatah lagi mak Salmia suka ngan warna merah.. Lagi, layan alasan2 yang me rasakan ni dalam bentuk pantun bersahaja..

gelang kristal swarovski menjadi idaman
menambahkan seri di pergelangan tangan
memang sesuai dijadikan hadiah ulang tahun kelahiran
sebagai tanda kasih sayang dan penghargaan

bila melihat swarovski di tangan
senyuman mak salmia terukir tanda gembira
apatah lagi itu hadiah pemberian
tulus ikhlas dari salmia


p/s : act. me nak suggestkan jugak beli gelang emas..hehehe..tapi sebab nak warna merah kan..^_*


5 comments:

  1. salam,

    tq sudi memeriahkan cotest ni :)

    nantikan update pemenang nnt ye !
    stay tune n gud luck!

    ReplyDelete
  2. dni : thanks..good luck to u too dear..

    salmi : thanks juga coz anjurkan contest ni..

    ReplyDelete