Nov 12, 2010

Me Menang Contest Ben Ashaari & Rizi Biz Shop, dan juga..

Wahhh..sungguh me tak sangka, me adalah one of the winners bagi contest Jom Shopping di Rizi Biz Shop anjuran bersama Ben Ashaari dan Rizi Biz Shop. Terima kasih buat Rizi Biz Shop kerana telah memilih me as one of the winners, dan terima kasih juga kepada bro BA kerana menganjurkan contest ini.. Tahniah juga kepada Ummi Alifya & Faizah.


Macam entri saya untuk contest ini (sila klik sini kalau nak tahu..), Rizi Biz Shop menjual pelbagai produk untuk wanita, lelaki mahupun kanak-kanak, dengan harga yang sangat berpatutan. Malah dapat jimat lebih lagi jika uols beli dalam kuantiti yang banyak (sesetengah produk tu beli dua dah dapat diskaun!!) Jadi apa tunggu lagi, silalah memborong di Rizi Biz Shop..

Rasanya, takdek orang dalam dunia blogging ni yang tak kenal Ben Ashaari, kan? Me pon pernah buat entri khas utk BA ni..hehehe.. Semua dah tahu apa yang ada kat blog BA ni.. Cumer me nak cakap, teruskan dengan usaha-usaha murni bro tu untuk membantu blogger2 especially yang baru berjinak2 ngan dunia blogging walaupun ranjaunya penuh onak dan duri (eceh..ayat cam hape je..) Jika ada yang mengatakan bahawa BA mempergunakan kami, malah kami juga mempergunakan BA untuk bertapak lebih teguh di arena blogging ni.. Win-win situation gitew.. Jom pakat2 gayut kat mempergunakan lengan yang berketul2 BA secara berjemaah..hahaha.. *Ok, jom kembali kepada tajuk entri yang asal*



Pehtu, ingat lagi dak my entry, World's Coolest Intern tu? Tak ingat? Yang ni ha.. Hehehe.. nak bagitau ni.. Ada berita best nih (bestla bagi me..bagi korang taktau la..agagaga) Cuba teka apa dia? Apa? Me menang contest tu? Agagagaga.. Dah nak dekat dah tu, tapi tak berapa tepat..hikhik.. Me berjaya untuk menjadi 50 peserta terawal, maka me dapat RM20 dari Nuffnang..yeayyy..sonang2 yo dapek RM20 (tapi act. tak sonang jugak..me stay up tuuu utk wat entri tu, sebab nak anto cepat..berbaloilaaa..)


Terima kasih Nuffnang.. Tapi yang me tak berapa nak faham tu tang cashout date.. Adakah itu duedate untuk cashout, ataupun starting date untuk cashout?

3 comments:

  1. tahniah dapat cash dari Nuffnang...aibaks tak dapat2 lagi..huhu.. kene usaha lebih ni..

    ReplyDelete
  2. taniah kak..wah otai contest! caya lh..akak2 suzie ank buah akak taw,hihihi

    ReplyDelete
  3. aibaks : hehehe..ni pon sebab join contest tu..kalu tak, berzaman jugak nak cashout earning ads tu..

    suzie : thanks dear, mana otainyer..akak pon br berkecimpung..hehehe..uiks, anak buah? akak ni dah tua ke..agaga...

    ReplyDelete