Nov 22, 2010

My Belle GA telah ditutup, dan buat Peserta My Belle GA..

Secara rasminya My Belle Giveaway telah ditutup, seramai 24 orang peserta telah join dan bakal memenangi hadiah pati haruman dan video & audio cd dari GBOB.. Walaupun tidaklah ramai mana, tapi saya tetap berpuas hati kerana ini adalah GA pertama yang dianjurkan.

Ada juga yang memberi feedback bahawa GA yang dianjurkan ini agak susah ek? Susah tang mana tu yer? Agagaga..

Seperti yang dijanjikan, berikut adalah hadiah2 untuk bakal pemenang2 GA ini. Oleh kerana GA ini adalah secara lucky draw, maka untuk buat ia lebih menarik dan 'lucky', sebaik saja saya umumkan nama pemenang2, orang pertama yang booking hadiah tersebut maka, dialah yang akan memiliki hadiah itu..

  1. PFA 8cc untuk wanita
  2. PFA 8cc untuk lelaki
  3. PFA 5cc untuk wanita + audio cd
  4. PFA 5cc untuk lelaki + video cd
Sebelum ni saya bagitau ada 3 pemenang sahaja, tapi disebabkan untuk bagi peluang lebih ramai mendapat hadiah, maka saya upkan kepada 4 pemenang. Jadi, buat peserta My Belle GA, especially yang masih bertanda merah, sila perbaiki secepat mungkin. Coz rugila uols dah join, tapi just a few things tak lengkap, uols tak berpeluang untuk menang. Ikutkan hati saya, nak abaikan je, tapi tak fair lah pulak buat yang melengkapi syarat2 tu.. Uols leh cek kat tab menu di atas under conway > peserta My Belle GA.


Berkenaan extra tiket, macam yang dilistkan kat Peserta My Belle GA, peserta under sebelum 1/11/10 mendapat 2 tiket, dan extra tiket lagi bagi pengomen tegar bagi blog Belle ini yang boleh dilihat kat sidebar, under Belle Reporters. Saya akan mengambil under since forever, list ini akan dikira pada malam cabutan, which is bila-bila sahaja..agagaga..

Bila tarikh cabutan? Siapa yang akan membuat cabutan? Buat masa ni, saya takde spesifik tarikh, dan yang lagi best, memang saya takkan gitau exact tarikh cabutan. Yang pasti saya bagi tempoh sampai 26 Nov ini untuk peserta yang bertanda merah untuk perbaiki mana yang patut, selepas pada itu saya akan terus membuat cabutan tanpa mengira peserta yang masih belum perbaiki. Untungnya, buat yang join sebelum 1/11 sekiranya dia bertanda merah, akan dapat satu undian sahaja. Yang akan membuat cabutan. mungkin Zahra ataupun mungkin en. Suami. Tengok siapa available pada malam tersebut.. Good luck semua..

6 comments:

  1. senarai peserta nak tengok kat mana yer.. tak nampak le link nyer.. ;)

    ReplyDelete
  2. alamak dni tak sempat join ye kak.. huu buzy sampai 23 dec dni ni kak. sobss... pening dah 3 hari ni banyak test/esemen.. hari ni tak jangka2 ada meeting dengan persatuan lak. sakit kepala dah adeih

    ReplyDelete
  3. kak yong : klik kat conway di menu bar atas..

    dni : takpola, dni bz..nnt next conway joinla..

    enna : ha, doa bnyk2..agaga..

    ReplyDelete
  4. wah gud luck sume,,kak...tenet suzie gelong,cane nk jd pengomen tegar ni...wwawa redo je lh

    ReplyDelete
  5. hehehehe..rasanya suzie paling ngetop skali dalam carta ngomen.. ;D

    ReplyDelete