Nov 25, 2010

Projek Disember DJ2B - 31 Blogger

Jom ramai-ramai memeriahkan Projek Disember DJ2B - 31 Blogger, duenya 30 Nov ini.. Nak join, klik sini..

Kenapa Dahlia perlu memilih blog Belle ini as one of the 31 chosen blogs? Check it out in pantun bersahaja but not pantun cincai kay..hehehe..^_*

walaupun blog Belle ini sudah 3 tahun umurnya
tetapi 3 bulan lepas baru mengaktifkan diri
kerana dolu2 untuk suka-suka saja
namun kini, sudah ada visi dan misi

walaupun trafik tidaklah menggunung tinggi
namun tetap berpuas hati
bukan bermakna tidak mahu terus meningkat lagi
sapa yang tak mahu blognya diterima dan dikenali

dahlia membuka peluang keemasan ini
masakan saya tidak menyertai
untuk menjadi 31 blogger yang lucky(i)
dikomen dan direview memang disukai

lagi reason nape Dahlia perlu pilih saya
semestinya kerana saya memenuhi semua kriteria
salah seorang dari list Active DJ Visitor adalah saya
dan moga2 entri ini menarik perhatian Dahlia
 
pulak tu follower saya bukan riban-riban ya
namun saya tetap menghargai depa
kerana tanpa mereka, siapalah saya
merekalah tonggak kejayaan saya

bersama entri ini saya sertakang (slang ganu..)
trafik mingguan dari nuffnang
paling latest yang boleh di print screeng (slang ganu lagi..)
agar memenuhi syarat sekaligus menjadi pilihang..


8 comments: