Nov 7, 2010

Belle Performance on October : Part 1

Kalau diikutkan dari bulan September hari tu saya mau mengabadikan pencapaian blog Belle ini, tapi disebabkan saya baru je letak widget Hitstats dan Google Analytics (tu dia..sampai dua..agagaga) pada 23 September, maka hasrat itu terpaksa ditunda.. Nak guna Nuffnang analytics tu sokmo terlupa, coz saya ni jarang cek dan mudah terlupa untuk print screen, alih2 tengok kat last month tu, tarikhnya dah jadi dari 3 Sept - 2 Oct.. Cam tak behla pulak nak amik yang tu..


Memula nak amik dari Hitstats, tapi tak reti nak wat dari 1-31 Oct, maka saya guna GA ajela.. Nak buang Hitstat sayang sebab dia ade tunjuk widget kat blog, coz saya suka skodeng dari blog terus.. Ke GA ade widget gak yang leh show kat blog? (Hehehe..nampak sangat tak dan nak godek + tak reti nak guna) Ok, meh kita tengok carta bagi bulan Oktober ni.. (cam carta Muzik Muzik pulak..)


Trafik blog Belle ini takdela sekencang trafik blog2 kenkawan (nak letak carta ni pon malu sbnornyer.. tapi tebalkan aje lor..) Tapi alhamdulillah, saya tetap bersyukur sebab berjaya untuk maintain je trafiknya dalam 100 UV everyday.. First time dapat 100 UV masa bulan 9, tapi masa tu takleh nak maintain lagi.. Harapnya selepas ini, graf ni terus meningkat dan meningkat macam graf ini.. Dalam bulan 10 ni pencapaian terbaik adalah pada Selasa, 26 Oct, sebanyak 203 UV (hmm..sebab ape ye?). Moga-moga selepas ni dapat meningkatkan trafik kepada 200 UV sehari..

Hehehe, yang ni lagila segan nak tunjuk.. Tapi takperla, sebagai kenang-kenangan gitu.. Kalau BA berhajat untuk dapat dalam 100 ke bawah, saya? Hahaha..setakat ni, tak pernah pasang impian lagi dalam ranking2 ni, berangan jauh sekali.. Tunggu tahun dopan la cemano..


p/s :  Jutaan terima kasih buat Ma Belle visitors.. Muahsss berbijik-bijik!!

3 comments:

  1. dni : thanks dni.. dni salah sorang sumber inspirasi akak..hihihi..

    suzie : hehehe..okla walaupun tak sehebat suzie, akak redho..ekeke..

    ReplyDelete