Sep 24, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah

Errr.. tipu tu..sebenarnyer, bukan hari ni, tapi 2 hari yang lepas..heheh.. kang kalu taruk Dua Hari Lepas Dalam Sejarah cam tak beshh je..ngehehe..

Ini takde kaitan langsung ngan peperiksaan PMR yang akan bermula, malah untuk pelajar2 yang bakal menduduki Sejarah PMR, info-info entri ini tidak ade kena mengena dengan intipati buku Sejarah uols, dan tidak akan membantu uols untuk cemerlang dalam menjawab soalan Sejarah.. Harap maklum..

Sebenarnya, nak bagitau yang buat pertama kalinya blog ini telah mencatat sejarah (kiranya ma belle histoire blog's record) mencapai UV lebey dari 100 orang..(eceh..tu pon nak kecoh..owang lain dah 1000 UV sehari) Hehehe.. biorler, nak tayang jugak..ngehehe..Ini kira great achievement dah ni untuk blog 'newbie' aii nih..

Hajat di hati nak upload image dari analytics UV Nuffnang, tapi blogspot wat hal pulak, takleh nak upload image.. Bila dah ok, nanti saya uploadkanlah..(plus kalu rajen..) Cumenyer, yang tak bestnyer, bersejarahnya hanya sehari saja, keesokannya turun tak sampai 100.. Susah jugak yer nak maintain..

Ada tips dari kenkawan yang lagi otaii dalam bab UV nih, cara utk maintain dan terus naik? ^_^

2 comments:

  1. thanks khumaera..xde tips ke? uv blog khumaera kan 100++ gitu..maintain je..hihihi

    ReplyDelete