Sep 20, 2010

Mana Lagi Best, Blogspot @ Domain Sendiri??

Hmm..semenjak dua menjak nih, banyak pulak contest yang bagi hadiah DOMAIN sendiri.. Syok tuuu!! Tapi kan.. best ke kalau guna domain sendiri? Ape yang bestnyer yer? Almaklumla, sayakan newbie dalam dunia blogging. Baru nak jinak-jinak ngan dunia penulisan kat alamaya..

Kalu ikutkan buah fikiran saya yang blom masak ranum lagi dalam bab blogging ni, macam GLAMER la ade domain sendiri. Cube imagine, haszuraidah.com.. Waa..(leh la perasan2 sendiri) Tapi kan..tapi kan, saya takdela nak taruk nama tu, klu saya ade domain sendiri nanti, saya nak taruk CERITAINDAH SAYA.com.. best tak? Tu adalah translate dari tema blog saya sekarang ni..

Apa lagi kelebihan selain dari GLAMER jika ade domain sendiri? Orang kata, kalu guna domain sendiri lagi masyukkk advertisement.. btol ke?

Agak-agaknyer, senang tak nak manage domain tuh?

No comments:

Post a Comment