Sep 19, 2010

Perlukah berubah kasih?

Hmm..saya tengah berkira-kira ni.. Kekadang terasa sayang nak berpaling tadah.. Kekadang rasa i need to move on.. Yela, mana nak tak sayangnya, dah nak setahun we've been together.. Sudah begitu mesra, malah banyak jasanya sekali..

Uols rasa, patutkah saya menukar template blog ini? Kalu diikutkan, memang saya suka dah, memang dah berkenan abih dah kat template nih.. Memang takmo berpaling kepada yang lain dah, cume satu je yang wat saya berbelah bagi, kedudukan komen nyer kat atas, bukan kat bawah..

Bila pk alahai sungguh leceh untuk tukar template, membuatkan saya 3-4 kali pikir.. Nak tukar ke tidak.. Kalu tukar karang, nak kena tepek balik widget2 kat siderbar tuh.. Pastu coding2 yang saya dah ubah kat template nih mesti ilang, dok gitu?

hmm..???

2 comments:

  1. wahhh..tajukk..ain ingta kan ape la tadi!tukar template rupenye!hahahah..

    hmm..kalau has dah selesa, xyahlah kot..just stay jelah ngan apa yg ada skang ni..tapi, frankly speaking, ain tercari2 jugak mana duduknye ruangan komen tu..sbb biasenye dok kat bawah kan..

    mmg nak tukar template ni leceh..kene spend time yg agak lama utk godek2 coding semua tu..kalau has mmg free,bolehla buat sket2..kene gantung papan tanda "UNDER CONSTRUCTION" hahaha..

    ReplyDelete
  2. hehehe..poyo je tajuk tuhh..hihihi..ha'ah nak tukar tu pon sbb komen la..tp bila pikir akan kelecehan, tu yang malas...hihihi..

    ReplyDelete