Sep 7, 2010

Mac or Windows?

Sape dia pengguna Windows? Sape yang suka guna Mac?

Entri ini adalah entri luahan melepas perasaan. Tidak berkaitan dgn review keseluruhan bagi kedua-dua OS. Semalam saya mau print screen website, punyerla saya mencari kat ne la nak tekan nih.. Before this saya tak amik pusing pon, sbb biasanya saya guna utk surf inet je.. Almost 100% utk inet.. Rasanya tak pernah guna Microsoft Word atau ape2 je lah coz MacBook ni kepunyaan en. Suami (act. univ en. Suami)

Skali bila cari-cari kt inet, utk save print screen ke clipboard kena tekan COMMAND + CONTROL + SHIFT + 3. Bayangkan, berapa jari daa nak kena tekan.. Tergelak sakan saya ngan en. Suami (dia pon tak tahuu..hihiihi) Punyerla sampai 4 button kena tekan..hohoho.. Tapi, mengikut kata en. Suami, leh tukar setting kepada satu button je..

Bagi saya, yang bestnyer setakat saya guna MacBook ni interfacenya menarik, esp part two fingers scrolling. But then, interface Windows 7 pon dah best jugak, kan?

No comments:

Post a Comment