Sep 13, 2010

Yeayy.. Akhirnya..

Hihihihi..akhirnya siap sudaa watermark saya.. Berjam-jam (exaggerated punyer ayat..tapi mmg lebey dari sejam la..) buat mende alah nih.. Akhirnya, saya dah ade watermark sendiri.. Seronokkk akhirnya saya dah leh tepek watermark kat our gambar nanti..

Rajennyer saya wat watermark nih? Oh.. tidak..tidak.. Bukan saya yang buatt!! Kalau saya, bukan takat berjam-jam, maybe berhari-hari pon belum tentu siap. Saya kurang rajen reti nak main2 ngan Photoshop nih, maklum aje la.. saya budak baru malas nak belajar.. Ini hasil tangan en. Suami saya.. Saya hanya bagi idea aje.. Walaupun dia  xdela pandai expert sangat, tapi jauhhh lagi hebat dari saya la bab2 Photoshop nih.. *Thanks yer cayang.. susah-susah aje buatkan watermark ni (ke kena paksarela nih..??hehehe..) Inilah watermark kiut miut hasil ciptaan en. Suamiku yang baik hati lagi penyayang (ayat bodek..kot2 nanti perlukan lagi daya usahanya)

nampak tak yang bulatan tu?
Kalau tak berapa nak nampak gak, nah ni dia..

Comel tak? Nak kata comel sesangat cam Whitey Mommy wat tu, memang jauh skali la..Tapi, saya sukerr sangat!!! Hihihi, dah orang tlun watkan, memangla suker..hakhak..

No comments:

Post a Comment