Sep 24, 2010

Misi Gagal.. Tapi..

Nampak gaya misi saya ini telah menemui kegagalan. Misi ape? Kalau nak tahu, dijemput untuk baca entri Sila Jangan Ternganga. Nampak gayanya, saya takleh la pakai widgeo dahh.. Kenapa takleh pakai widgeo? Ringan-ringankan tangan untuk tengok kenapa Jangan Guna Widgeo?

Pada awalnya, jikalau saya tak berjaya, saya mahu pakai 99counters, tapi ada satu fenomena pulak yang berlaku.. Nak tahu amende? Sila tengok gambar yang saya printscreen ni..

Yg atas 99counters, yg bwh widgeo

Perasan tak berapa banyak perbezaan antara jumlah visitor harian untuk 99counters dengan widgeo? 61 dengan 39, banyak tu beza..dekat 20 orang.. Biau benorr!!! Yang mana satu betol nih..?

Jadi, untuk senang cerita, saya takmo pakai dua-dua tuh.. Kalu perasan, kat bawah tu saya pakai Hitstat, cumenyer web counter nih tak tunjuk la our visitor tu dari mane.. Takpe, feedjit kan dah ade details pasal location of our visitor.. Ha, Hitstat ni ade kelebihan tau.. Next entri saya akan bitau ek, plus ngan another web counter yang semakin digemari ramai.. Choww..

2 comments:

  1. wuuuuuuuuuu~ counter laen2 walhal masa yg same? uhuhu~

    ReplyDelete
  2. haaa.itu la pasal..konpius gilerss..cane leh jadi camtu..bnyk pulak tu beza..kalu sket2 leh diterima akal..

    ReplyDelete