Sep 11, 2010

GRAND OPENING GIVEAWAY by Butik Comey Sokmo

Kali ni me nak join Grand Opening Giveaway anjuran Butik Comey Sokmo, duenya 16 Sept ini, so sape2 yang nak join, klik aje banner kat bawah ni ek..


a) Yang buat saya rasa bergaya cun melecun bila saya mengenakan baju dengan seluar @ baju kurung ala-ala kebaya kesukaan, diserikan dengan gaya tudung @ selendang yang kemas dan berpinkan brooch2 yang bling bling, dihiasi light make up, ditemani dengan sepatu chomel yang tapaknya 1 inci..

b) Pilihan hijab sepanjang zaman adalah tudung bawal, paling suka yang ade corak2 yang cute miut plus batu2 bergemerlapan tapi tak heavy sangat. Tapi kalu rasa nak lain dari hari2 biasa, saya suka juga pakai tudung awning yang chumel2. Shawl tak berkesempatan utk pakai, tapi memang teringin nak try..

c) Yang buat saya rasa gatal tangan nak shopping online biasanya sbb barang yang dijual tu chomey2 dan menepati citarasa, harga berpatutan, layout blognyer mudah utk search brg2 yg mau dibeli, gambar dan penerangan yg jelas, servis yang cepat dan tepat serta mesra pengguna..

No comments:

Post a Comment