Sep 7, 2010

My 1st Earning

Hehehe..sonoknye, duk cek website Nuff, skali tgk2 dah ade earning..wee..wee.. Walaupun tak berkepuk-kepuk cam kenkawan yang lain, tapi saya tetap happy.. Manala tau kan lepas2 ni leh dapat BE plak..hehehe..(berangan!!) Skali takat ni je earning yang saya dapat..hukhuk, apapun saya tetap bersyukur dan berterima kasih buat kawan2 yang sudi singgah ke laman umah saya yang tak seberapa ini, dan juga terima kasih kerana sudi klik-klik kat ad tuhh..



Kepada kenkawan yang baru nak reg Nuff, leh klik kat sini..

3 comments:

  1. Jom kite sesama kejar BE tuh..ain pun nakkk sangat neh..ntah bile la nak dpat..

    ReplyDelete
  2. jom..jom..jomm..harap2 tak lama lagi dptla BE tuh kat kite ek..

    ReplyDelete
  3. kenapa saya dah 2 minggu dengan nuff and uv pun tinggi, tapi masih belum dpt income ea? :(

    ReplyDelete