Sep 27, 2010

TQ Waheeda.. Susah-susah Aja!!

Akhirnya, kawan kami kat sini dah selamat sampai dari Malaysia.. Amboii, mesti seronok berpuasa & beraya kat kampung kan.. Jelesss aiii!!!

Oleh kerana kami tak pulang beraya, cik Waheeda dengan baik hatinya telah bawak macam-macam buah tangan dari tanah air.. Tak sangka begitu banyak yang Waheeda bawak untuk kami.. Terima kasih yer, terharu aii!!!



Siap bagi meggi lagi kat kami.. Hehehe, dapat la kami melepas gian perasaan makan meggi yang pedas lagi meletops. Maklumla, kat sini meggi karinya kurang kawww giteww.. Langsung tak pedas!!

Tapi, dia datang sini bukan sorang-sorang tau, siap bawak satu rombongan lagi..hihihi..rombongan cik kiah giteww..hihihi.. Next entri saya stori mori diorang datang beraya kat rumah kami.. At last, ade jugak tetamu datang beraya kat umah kami ni.. ^_^

4 comments:

  1. hehe...lame dh ta mam megi wlpn dok msia..hihihi~

    ReplyDelete
  2. hehee..dpt gk melepas rindu pada malaysian food..dia xbawa ketupat rendang ke..:D

    ReplyDelete
  3. bertuahnya has..
    kami kat cni senang je nak dpt bekalan dr msia..hampir semuanya ada..

    ReplyDelete
  4. khumaera : ha,kitorang dulu x heran pon kt meggi..tp bile dtg sini, meggi m'sia pon boleh crave jugak!!!

    suziey : hehe..barangkali kalu ketupat rendang nak mudah basi, mesti dibawanya jugak..

    hamizah : oo, kat sana senang ek..mesti sbb dekat nih..hihihi..kat sini belacan takde..bnyk jugakla xde!!

    ReplyDelete