Sep 17, 2010

How do I Change the word Comments?

Hihihihi..orang len dah berlari kencang, saya baru terkedek-kedek nak merangkak.. Xpela, yang penting, ade improvement, dak gitu?

Dah lame saya teringin nak tukar word posted by ngan comments tu, tapi tak sampai seru untuk mengodek-ngodek cara untuk tukar.. Tetibe hari ni tangan saya ringan je duk search cara untuk tukar. Sib baik jumpa.. Jadi, saya mau share lah..

Rupenyer, tersangatlah senang.. Pegi aje kat tab Design tuh, klik Page Elements. Lepas tu, carik aje Blog Post area, then klik edit. Nanti kuarla page yang membolehkan untuk tukar posted by & comments, malah kat situ pon ade untuk tick button share. Aiseyyy.. Kalu kutahu, tak yah duk copy2 code tuh.. Saya rujuk kat sini..

Mula-mula saya tukar posted by tu kepada yang membebel, comments tu kepada bebelan, tapi en. Suami cam tak berapa berkenan.. Nak pecah gak (ayat poyo..) duk mikir amenda la nak taruk nih.. Last2 saya taruk aje cam kat atas & bawah tu, ok dak? Ke uols ade buah pikiran yang lagi menareks?

2 comments: