Nov 4, 2010

Antara Kejayaan Yang Manis..

Waa...dalam hati ada taman sekarang ni... Memang takleh nak brenti sengih la.. Ekekeke... * Sudah buang tabiat ke hape ni.. Oh ye..ni nak gitau one of the sweet winnings dalam bercontest montest dan bergiveaway..

Sungguh me tak sangka yang me (act..bukan me..agagaga..entri yang me buat) berjaya memikat BabyIbu dan juri-juri untuk memenangi hadiah utama dalam BabyIbu Giveaway : Weego Bottles. Bak kato orang Nogori, berdaso lah (berbaloi lah..besenya guna utk masakan) stay up sampai kul 2 - 3 pagi, memerah idea untuk join contest ni.. Tahniah juga buat UmmuAbdullahdanHajar kerana berjaya memenangi hadiah utama, juga buat Aisha aka adyshariz (thanks inform kat me....muaahss) dan pemenang2 yang lain..


Terima kasih buat BabyIbu dan Weego Bottles kerana menganjurkan giveaway ini dan memilih entry me as one of the main winners.. Kalau kenkawan nak tahu lebey lanjut mengenai botol Weego ni, boleh pi kat Weego Bottles, kat sini ada macam-macam info mengenai botol Weego ni. Nak order pon boleh.

BabyIbu memang dah well known, especially di kalangan ibu-ibu kan (act. bukan ibu pon ade gak jadi geng BabyIbu nih..) Follower pon dah lebey 1000 nii.. Banyak info2 pasal parenting dan pregnancy.. Info mengenai sambung belajar pon ade juga (ada another blog lagi pasal ni..).. Malah BabyIbu selalu buat giveaway or contest.. Sekarang ni pon contest Gaya Si Comel Berbaju Raya dilanjutkan sehingga 8 Nov.. Sayang me tak dapat join sebab baju raya Zahra adalah gown..hohoho.. Ha, dolu2 BabyIbu pernah buat giveaway bagi perfume Victoria Secret..hohoho..tapi sayang masa tu me tak berkecimpung lagi dalam arena berconway nih.. So, apo laiee.. Silolah terjah blog BabyIbu ni..


p/s : Thanks juga buat Pn. Stroberi dan Nadia for wishing me luck semasa join giveaway ni.. Masin mulot hangpa..agagaga.. Me memang terharu bila hangpa gitau yang entri sempoi me ni nampak kreatif di mata hangpa.. Thanks juga buat MommaMia coz suka ngan entry ni..

6 comments:

  1. Thniah ye.... Syoknye bila menang kan...

    ReplyDelete
  2. wahh..tahniah yer.. tu la..mmg bes pun entry tu..

    ReplyDelete
  3. tahniah has...akak tak tahu bila nk rasa dpt hadiah...dh lama ngidam... ;-)


    New Entry "14 Tips Pemakanan & Kawalan Berat Badan"

    ReplyDelete
  4. tahniah.... bestnya dpt botol susu weego tu...

    ReplyDelete
  5. myra : thanks myra..memang bestla..agagaga..

    suzie : bukan dpt cash, dpt botol susu..ekeke

    pn stroberi : thanks reen..masin mulot reen..agagaga

    kak sya : jgn riso kak sya, kekadang kita tak sangka rezki dtg menggolek..insyaAllah, akan ada nanti..cam saya awl2 join..

    kakyong : rezeki Zahra dapat bergaya ngan botol weego..

    ReplyDelete