Nov 22, 2010

Hadiah penuh misteri?

Hehehehe..cam biasola, tajuk mesti poyo!! Agagaga.. Tapi memang betul pon, me adalah salah seorang yang akan menerima hadiah misteri dari 5 orang pemenang yang bertuah dalam Giveaway Tiya Nak Belanja Makan. Thanks buat Tiya kerana anjurkan ga ni, dan mak Tiya coz sudi cabut nama blog me..hehehe.. Tahniah juga buat pemenang2, esp Miza dan Suziey yang akan dibelanja makan oleh Tiya..

Ha, kalau nak tahu, cik Tiya ni suka juga join contest.. Banyak gak contest yang dimenanginya.. Kalau nak tahu, jom terjah blog cik Tiya.. Kat situ juga leh tengok senarai penuh nama pemenang..

Yang kedua ni pulak, takde kaitan ngan misteri, tapi berkaitan ngan hadiah.. Hehehe.. Me juga adalah salah seorang dari pemenang kategori khas dalam Daia 1st Giveaway. Thanks buat Daia coz sudi pilih my entri untuk memenangi kategori khas ini.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain termasuklah Ifa.


Ha, Daia ni pon juga, salah seorang dari blogger yang tegar join contest dan giveaway ni.. Kalau nak tengok ga atau contest yang terbaru, leh saja rujuk di blog Daia..

7 comments: