Sep 22, 2010

Sila Jangan Ternganga!!

Hehehe.. ayat poyo di situ.. Bukan pe, sekarang ini, saya tengah bereksperimen. Eksperimen tentang ape? Tentang widget widgeo nih.. Sebab tu la kalu perasan, kat bawah tu, saya ada 2 widget web counter.

Satu dari 99counters, satu lagi dari widgeo.. Kenapa saya tamak sampai taruk 2 widget nih? Owh..tidak..tidak.. Saya bukan tamak orangnya. Saya hanya nak cek jikalau misi saya berjaya. Tadi eksperimen, skang misi pulak.. Penin.. Penin..

Sebenarnya, saya ada ubah sket coding widgeo tu supaya ad dari widgeo tu tak keluar. Tak tahula menjadi ke tidak nih.. Itulah eksperimennyer.. Misinyer pulak, if eksperimen ini berjaya, saya akan delete 99counters dan akan pakai widgeo, tapi kalau misi tak berjaya, nampak gayanya saya akan pakai 99counters..

Jadi, saya mahu jasa baik cik/encik/puan/tuan/dato/datin/tan sri/puan sri *eceh cam ado dato yang bace..* yang sudi menjengah ke blog saya ini untuk memberi maklum balas sekiranya masih ada advertisement dari widgeo tersebut.. Jasamu itu sungguh diharapi dihargai!!!


p/s : Advertisement dari widgeo tu akan keluar jika uols klik kat mana2 bahagian di blog ni, hatta klik untuk send msg di shoutbox sekalipun..

6 comments:

  1. ada masa mula2 nak komen..pehtu kali kedua saje nak komen lagi takder lak..hehe

    ReplyDelete
  2. aikss..cane tu, sekejap ade sekejap xde.. konpius!!!

    ReplyDelete
  3. akak tak pahamlah pasal wedgio ni..yg akak nmpk sudut bawah kanan ada cik nuffnang sayang..heheh

    ReplyDelete
  4. hehehe..nanti sok saya citer lebey psl widgeo nih..

    saya letak nun kat bawah sekali, kena scroll sampai bawah..hihihi..

    ReplyDelete
  5. ads tu tetap kuor la dek.. better guna 99 counter jer...

    ReplyDelete
  6. hmm..tu la..nampak gaya misi tak berjayala..

    ReplyDelete