Oct 15, 2010

Here We Go!!!

Semasa entri ini dipublish, saya bukan berada di depan komputer. Malah, saya tidak berada di rumah pon. Di mana saya? Mungkin juga saya tengah sakan berjalan-jalan.. Mungkin juga saya tengah duduk.. Mungkin juga saya tengah baring atas katil baru. Yang pasti, saya bukan di rumah!! (Sila jangan muntah baca perenggan ini..terlebey poyo di situ..)

Semalam kan saya ade gitau yang kami akan pi berjalan-jalan. Trip singkat ini sempena en. Suami dah abih present dan juga kerana ingin meraikan hari yang istimewa dalam hidup kami. Agak-agak uols la kan, ape dia hari istimewa tu, adakah hari anniversary kahwin @ tunang @ couple or hari lahir @ graduan @ ape ape aje la.. Jom pakat2 teka.. Sape dapat teka ngan betul, dapat hadiah tepukan gemuruh dari saya..hehehehe..


Inilah tempat yang kami tuju.. Agak-agak kat ne ek? Hihi.. Klue yang kedua adalah, tempat ni adalah salah satu town di Ticino, Switzerland.. Memang glamer la jugak.. Kat sini depa cakap Italiano.. Bukan French, bukan German.. Hohoho, ternganga la sampai sana nanti..

Buat kawan2 yang sudi singgah sini, saya ucapkan ribuan terima kasih. Jangan lupa untuk tinggalkan jejak, akan saya balas kunjungan uols nanti. Walaupun mungkin saya tak dapat nak bolgwalking secara lebam like before (macam kat umah), tapi mana tahu saya berkesempatan nak update + blogwalking secara slow-slow (maklumla hotel yg kami duk ade free inet..hihihi..)

2 comments: