Dec 13, 2010

Sungguh Me Terharu...

Hikhik..berzaman baru dapat buat entri ni.. Dek kerana kekangan masa, peh tu nak buat entri ni dengan sepenuh hati, tu yang ambil masa sikit nak buat..hehehe

1st sekali, me terharu sebab Dahlia sudi masukkan blog me dalam bloglistnya, iaitu under DJ Active Visitor, dan juga sudi pilih me untuk Projek Disember DJ2B yang telah pon berlangsung..(eceh, ayat cam hape je..)



Keduanya, me terharu sebab Ben Ashaari sudi lagi meletakkan blog Belle ini under kategori Ku Menjeling.. Terima kasih coz sudi jugak mejeling kat blog Belle ini..hehehe.. Begitu juga dengan GTO yang sudi meletakkan blog Belle ini under I Read This Blog category..


Ketiganya, yang buat lagi me terharu, apabila Dni siap buat entri khas, semata-mata kerana komen yang me tulis di blognya.. Aww, rasa macam komen dihargai sesangat..hehehe.. walaupun memang semua komen di entri kita, memang kita hargai kan.. Me komen camtu pon sebab takmo Dni rasa pressure, penin2 dan serabut pasal result ga yang blom diannounce, yang penting concentrate pada exam dulu..

Last but not least, ingat lagi tak ngan entri Maila Vote Saya? Kat entri tu saya takde janji apa-apa pon sebagai balasan buat yang vote saya, tapi masih ramai juga yang sudi vote saya. Terima kasih diucapkan kerana uols yang sudi bersusah payah untuk vote saya dan juga kepada yang wish me luck. Walaupun saya tak menang, tapi saya tetap merasa gembira dan terharu sesangat. Sebagai menghargai jasa2 uols tu, insyaAllah, untuk 3rd contest (bukan yang akan dianjurkan tak lama lagi..maybe contest yang bulan 5-6 nanti..waahh..lama lagi tu dah announce awal-awal..) uols akan mendapat kelebihan (tu pon kalu uols sudi join contest tu nanti..)..hehehe.. Berikut adalah orang yang baek hati tersebut..

7 comments:

  1. tahniah has... byk kegembiraan ni...

    kenapa la kakyong malas sgt nak join blog aktif depa2 yg otai ni... huhuuu.. kena cuba len kali...

    ReplyDelete
  2. Nama sy ader gak ker? Hehehe...suka laaa...

    NAnti nak buat contest tu gtau yeekk..Tak sabo nak join! :D

    ReplyDelete
  3. Ya! memang seronok jika diri kita di hargai.

    ReplyDelete
  4. hehe senyum sampai ketelinga dah ni hahaha

    mau2 join tapi akak kena gtau la wat cntest nnt hehe
    jgn smbnyi lak hahaha :P

    kak ni tag utk akak

    http://atinanani.blogspot.com/2010/12/award-dari-telaga-putih-part-1.html

    ReplyDelete
  5. edy : hihihi..mana de..bese2 je..

    kakyong : hihi.. saje menepek, kot2 kena tempias..hahaha..amik aura org kata..

    adialuze : hehe..akan diwar2kan nanti..

    amy : thanks dear..

    cempaka : hihih..seronok kan kak..

    fatin : hihihi..akak suka kalau fatin suka..oret, akan akak amik nanti..thanks dear..

    ReplyDelete