Dec 13, 2010

Ohh.. Monday Blues..

Wah..wahh..wahhh.. Bukan setakat pekerja je yg mengalami monday blues.. Blogger aka saya pon mengalami monday blues..

Walau ada 1-2 perkara yang leh dijadikan as entri, tapi dek kerana monday blues punyer pasal, saya hold dulu.. Hehe, salahkan monday blues pulak..

Sebenarnya, skang ni saya tengah tak puas hati.. Terkilan pon ada, geram pon ada.. Perasaan saya skang ni berkecamuk, membuatkan saya takleh nak perah idea untuk berblog.. Kes apa ni yang buat saya tak puas hati? Tak pernah2 lagi saya war-warkan ketidakpuashatian saya kat sini..

Ni lain tak bukan kerana si Terry Jones lah ni.. Hari tu dia buat hal untuk buat pembakaran Al Quran secara beramai-ramai sempena memperingati tragedi 9/11 tapi mujurnya tak menjadi cadangannya.. Dan baru-baru ni pulak dia dijemput untuk berucap tentang 'menentang kejahatan serta kebinasaan Islam'.. 

Semalam, masa saya tengah tengok berita, ada wawancara dengan Terry Jones, yang paling menyirap darah saya ialah apabila dikatakannya Islam is Evil, malah siap ada website lagi pasal ni, dan siap jual mug, baju yang bertulisan camtu.. 

Dia diundang oleh EDL, sebuah kumpulan pelampau yang baru dibentuk pada 2009 bagi menyekat penyebaran Islam dan undang-undang syariah di Britain.
Akhbar The Guardian memetik paderi itu sebagai berkata di laman webnya, dia berhasrat melawat Luton, sebuah bandar di utara London yang dihuni masyarakat kecil Islam semasa satu demonstrasi EDL pada bulan Februari ini.
Malas nak cakap bebanyak.. Uols bacalah kat Utusan nih.. Klik sini.. 



p/s : I LOVE ISLAM.. Allahu Akbar!!

No comments:

Post a Comment