Dec 21, 2010

My Double Plus One Winnings!!

Ngape tajuk camgitu sekali? Nape tak taruk triple je, kan senang? Hehehe..tak boleh, tak boleh.. Sebabnya yang satu tu tau hari Ahad rasanya, yang lagi dua tu adalah kemenangan pada hari Isnin.. Maka, takleh buat triple winnings lorrr...

Yang 1st tu, actually, semua adalah pemenang bagi Contest Teka Teki kerana semuanya menjawab dengan betul.. Tahniah buat kesemua peserta contest ini.. Jadi, puan penganjur mahu berikan hadiah buat kesemua peserta, sungguh baik hati kan.. Terima kasih Ayue.. Semoga murah rezeki Ayue sekeluarga.. Buat yang belum melapor diri, cepat-cepat melapor diri ke blog Dunia Anakku.. Kalau yang nak berkenalan dengan Ayue, boleh juga menerjah blog ini.. Banyak juga info-info mengenai parenting kat sini..

Keduanya, pagi-pagi lagi me menerima mesej dari Cute Mum yang gitau me bertuah dalam BabyCool One Stop Giveaway. Thanks Cute Mum coz inform me.. Terima kasih juga buat puan penganjur coz sudi cabut no me yang bertuah itu.. Tahniah buat pemenang-pemenang yang lain..


Ha, kalau nak tahu, puan penganjur aka Imma ni ada blogshop tau, menjual cloth diapers.. Macam-macam jenis cloth diapers ada.. Kalau nak tahu, jom terjah blog Mummy's Stories..

Baru je nak usha blog Mummy's Stories ni, tetiba Cute Mum mai lagi, gitau yang me menang Eqbalzack 2010 Giveaway Contest. Wahh, thanks dear coz inform me.. Tak sangka me adalah one of the winners.. Thanks bro coz sudi pilih my entry tu.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain..


Yang paling me berkenan sekali adalah template dan background blog ni, sangat smart okey.. Kalau nak tengok betapa smart blog ni, jom terjah Kurasakan something.. Tahniah bro dapat BE..

7 comments:

  1. hehe.. malulah letak nama me kat situe... hahahah..

    ReplyDelete
  2. As'salam...

    Tahniah ye..

    p/s: jom tinggalkan detail diri di sinar raudah...

    ReplyDelete
  3. taniah kak has..
    wah bertuah lagi :D
    taniah :D

    ReplyDelete
  4. ekin : sonot sangat..hihi..

    cute mum : alahai, ape nak malunyer..hihi..

    amy : thanks dear..

    fatin : thanks dear..tahniah to u too..

    ReplyDelete
  5. tahniah..wah, banyaknya menang..murah rezeki...akak, sy dah ada twitter, tapi xtau guna lagi...tlg ajar...huhu...

    ReplyDelete
  6. thanks dear..aanie tak reti part mana ni..sat me gi ur blog ek..

    ReplyDelete