Dec 10, 2010

Nak bagitau ni..

Hehehe..tajuk cam ape je.. Hihi, sebab takleh nak pikir dah nak bagi tajuk apa.. Yang pastinya, ada 3 benda nak gitau..agagaga

1st, semalam saya ada buat buat post mengenai pengalaman pertama menggunakan EMOTICON yang berjaya menarik perhatian cik Mas (lupa pulak nak habaq thanks kat Miza kat entry tu, coz inform me pasal tu..hihi), dan ET ada bertanya, cemana nak guna EMOTICON tu.. Actually, tersangatlah senang.. Err, maksudnya nak guna tu senang je, hanya click kat EMOTICON yang kita berkenan tu, akan keluar code, pilih yang HTML Code dan paste ajela kat entri.. Yang agak ambil masa adalah nak pilih emoticon dan sesuaikan dengan apa yang kita nak tulishttp://www.emocutez.com Maklumla, saya ni beginner dalam bab2 EMOTICON ni, memang amik masa lah nak gunapakai EMOTICON ni.. Oh ya, saya amik icon yang comel banget ni kat EMOCUTEZ, tu pon cik Mas yang gitau.. Macam2 ada..

2nd, Atok ada tanya, cemana nak letak link entri terkini ke, or entri berkaitan ke or even entri yang kita nak promote kat orang kat kotak komen, alang2 kita mengomen kan.. Caranya mudah sahaja, copy code kat bawah ni..


Jom skodeng :<a href="http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/11/mengenai-buffered-earning-metered.html">Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang</a>

Gantikan ayat jom skodeng tu kepada ayat pilihan jiwa nurani uols, untuk a href tu letak url entri yang uols nak promote tu.. Dan last sekali, jangan lupa untuk tukar tajuk entri itu yang bersesuaian ngan url entri tu..

Dan yang last sekali, kalau perasan, kat sidebar saya dah takde untuk Awards mahupun Won.. Bukan bermakna saya tak menghargai awards2 yang uols bagi ek.. Malahan saya suka banget kalau diberi award..http://www.emocutez.com Saya dah tampal awards tu kat Awards menu bar, under From Beloved Frens.. Hehe, yang For Belle Supporters tu jangan ditanya.. Ntah bila mahu design ni..huwahuwa.. Ada tak orang yang baek hati nak tlun designkan? Ngeh..ngeh..ngeh..

6 comments:

  1. wow ada emoticonnnn, comey comey

    ReplyDelete
  2. hehe dni pon suka guna emoticon ni comel :D

    ReplyDelete
  3. nora : hehehe..tu la, sejak kenal ni, cam bst pulak guna..

    dni : yeke dni..hihihi..

    ReplyDelete
  4. okay. mekasih yaa kak has :)
    miza cuba :) hehehe
    miza dah cuba roti cheese bertelu tu tapi miza modified sikit. nanti miza buat entry. thanks untuk roti cheese bertelu tu. sangat sedap :)

    ReplyDelete
  5. tq share.. ok nie nak try test jap.

    Minta Tolong Boleh? : Vote Me Please! TQ.

    ReplyDelete