Oct 21, 2010

Unikkah Aku?

Unikkah aku jika masa kecik2 dulu (time blom bersekolah) aku dan kawan2 suka main tarik pacat panjang-panjang, tapi bila dah besar ni kemain geli, pantang nampak pacat..trus melarikan diri?

Unikkah aku jika masa kecik2 dulu suka merempit dengan geng2 basikal ketika pulang dari sekolah sambil menikmati pemandangan indah di jalan2 kampung?


Unikkah aku jika masa muda remaja dulu2 gemar berkongsi cerita bersama bff mengenai orang yang yang disukai secara senyap2 walaupun berlainan bangsa (hoho..kantoi di situ..)?

Unikkah aku jika masa muda remaja dulu2 sanggup stay up, together with bff, kami layan chatting tak hengat donia..bukannya untuk study sampai lebam (maklumla bukan time exam..hihihi)?

Unikkah aku jika bergelar ibu muda (muda ke??) tapi masih suka main2 di funfair, beach & recreation park bersama keluarga, lagaknya mengalahkan kanak2 mendapat permainan yang disukainya?


Unikkah aku jika bergelar ibu muda tapi gemar melayan anime, tambah best kalau dapat bertukar cerita bersama geng2 anime lover?

Kalau dari kaca mata sepetku ini.. Aku hanya seorang insan biasa.. Yang suka berkongsi suka, duka bersama keluarga & kawan-kawan. Yang gemar menikmati setiap saat itu dengan sepenuhnya bersama orang-orang yang tersayang.. Bersama mereka, hari-hari yang dilalui terasa begitu indah dan unik.. Dengan mereka, terasa diriku ini seorang yang istimewa dan unik.. Kerana mereka, i am unique, and i'm proud of it.


p/s : Maaf bagi penggunaan 'aku' di atas..hehehe.. Entri ini dibuat bagi memenuhi challenge pertama bagi contest ANTI.. Sekiranya uols suka ngan entri ini, mahupon dengan gambar gedik aii, ataupon suka kat aii (apekahhh??), sila ringan-ringankan tangan yang rajen itu untuk mengundi di sini samada klik LIKE, undi di POLL atau klik UNDI MASUK sebelum hari Khamis, 21/10 jam 12 petang..

7 comments:

  1. atok hapdet skang gak kt blog yo...undi jangan tak undi

    ReplyDelete
  2. kak mizah : hihihi..suka2 dan kalau berkesempatan aje..kak mizah tak join ke?

    atok : leh undi diri sendiri ke?hahaha..

    ReplyDelete
  3. gud luck has...

    nanti minta tolong tukar link akak yg lama ke yg baru...

    || Rumah Ku Syurga Ku ||

    url lama : syamila02.blogspot.com
    url baru : syamilamohd.com

    Recent Post "Roda-Roda Pangan Lumpur"

    ReplyDelete
  4. thanks akak..oret2, nanti saya tukar ek..tahniahhh dah ade domain sendiri..

    ReplyDelete
  5. tak la unik sangat.. cume pelik kot..kui3.. hehe

    nota kaki: ok la tuh.. hidup kene happy..

    ReplyDelete
  6. aibaks : pelik ke? hahahaha.. yer, betul tu, kena live to the fullest.. :D

    ReplyDelete