Oct 27, 2010

Triple Lucky!!!

Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Illahi di atas segala limpah kurniaNya.. Sungguh me tak sangka yang hari semalam, 26/10/2010 merupakan hari yang bertuah untuk me.. Kenapa me cakap camtu (coz me ni bukannya orang yang sokmo bertuah)?

Pertamanya, sebab me bertuah dalam Giveaway Kecantikan dari Dni. Thanks Ifa coz inform kat shoutbox akak.. Thanks juga buat Dni yang menganjurkan ga ini dan penaja bagi hadiah masker ni. Wahh, mesti makin berseri-serilah muka me nanti, agak-agak leh berseri cam Dni dak? Tehehe.. Rasanya memang sumer dah kenal kan ngan cik Dni nih, memang glamer lah di arena blogging nih.. Peminat setianya memang ramai, nak tahu brape, jom terjah ArdiniHumaira.com. Tahniah juga buat pemenang2 bertuah yang lain..

Baru je duk sengih kambing sorang2 sambil ngadap lappy, me dapat tau dari cik penganjur Catatanku 1st Giveaway, Nieyla, yang me menang dalam giveawaynyer yang pertama. Yeayy, mau je rasa me melompat, sebabnya best tau hadiahnya, dapat tungku moden lagi.. Dahla me suka ngurut2 dan tungku2 nih..hihihi.. Memang syok laa.. Thanks yer cik Nieyla di atas hadiah yang meletops tu. Kalu kenkawan nak tahu sape cik Nieyla, jomla skodeng blog cik Nieyla, Catatanku yang santai tapi menarik..


Senyuman me makin melebar apabila baca komen cik Eimi, bagitau yang me, one of the lucky winners bagi Giveaway by Nur Eimi. Weee, dapatlah me merasa (tu pon klu ade lagi by the time me balik) teh lipton perisa mango, dari US pulak tu.. Tak dapat gi US, dapat minum teh dari US pon kira oklah kan? Tahniah juga buat pemenang2 bertuah yang lain (antara yang me kenal, aisha ngan nsa) Thanks buat cik Eimi kerana sudi anjurkan ga ni & buat kawan cik Eimi yang telah cabut nama me.. Jom berkenalan ngan cik Eimi yang juga kaki suka join contest macam me..



p/s : En. Suami masih tak percaya (sahkan dia, me pon masih dalam mode terkejut gak nih..)

4 comments: