Dec 1, 2010

Senarai Bloglist Belle of November

Seperti yang dimaklumkan dalam Mengenai Belle of The Month, kali ini tiba giliran untuk ngetop Commenters yang dinobatkan sebagai Belle of November, iaitu cik Suzie.. Tahniah buat Suzie.. Memang pengomen tegar bagi blog Belle ini..cayalah.. Dan jangan tak tahu, cik Suzie juga menjuarai carta paling ngetop dalam Top 10 Members.. Bravo dear!!!


Berikut adalah Top 3 bagi pengomen tegar bagi blog Belle ini bagi jumlah kiraan bulan Oktober & November, dan Top 3 dari carta Top 10 Members bagi blog Belle mengikut perbezaan jumlah visit terbanyak antara bulan November dengan Oktober (ada sape2 yang penin dengan statement ni..hahaha)..

Carta Paling Kuat Ngomen dijuarai oleh :
  1. Suzie
  2. Ardini Humaira
  3. Kak syamila

Carta Paling Kuat Skodeng dijuarai oleh :
  1. Suzie
  2. Hidayaida
  3. Mishoneyz (tak jumpa link blog kamu)
Tahniah buat uols dan terima kasih kerana turut memeriahkan blog Belle ini dengan komen2 yang memang de' best lah, dan tanpa jemu melepak di blog Belle ini.. Muahss berbijik-bijik kat uols.. Sayang uols ketat-ketat la..agagaga..


p/s : Untuk Nadia dan Suzie, akak tak buat2 lagi award utk hangpa..tunggu na..agagaga.. Ke ada sape2 yang baik hati nak tlun designkan? Miahaha..

7 comments:

  1. hehehe..ada, cumer tak terbuat je lagi..agagaga

    ReplyDelete
  2. bee : nanti me wat tutorial ek..

    dni : ;)

    ReplyDelete
  3. hehe...
    thanx kak has...
    h0neyz kuat sk0deng bl0g nie eyh??..
    xpasan plak...
    ;)

    ReplyDelete
  4. hihi..terharu jadi top 3 peng'skodeng' akak..hahah..tapi mg slalu skodeng2 blog ni..BEST!!! hahah..;) maceh ek kak bg award nie..;)heheheh..:P

    ReplyDelete