Dec 6, 2010

Rindunya nak skating..

Semalam masa duk berblogwalking, terjumpa satu entri ni bercerita pengalaman pertama dia skating.. Wahh, terus menggamit memori dulu2 masa mula2 skating di Sunway Piramid, perghh..memang bes la!!

Oleh kerana saya ni bukan orang KL, juga tak belajar di KL, maka jarangla saya dapat berskating, rasanya baru 2-3 kali saya berskating.. Sekali sekala bila turun KL, barula dapat melepas gian berskating di Sunway Piramid.. Tu pon tak selalu coz susah nak pi ngan public transport.. Ke skang dah senang ek? Agagaga.. Tahap pon beginner lagi, tak reti nak main brek2..miahaha..laju je ke depan, kalau tiba2 ada orang ke dinding ke kat depan dan takleh nak lari ke tmpt lain, jawabnya langgar ajela..hehehe

gambar sekadar hiasan

Kat sini? Hmm..baru jumpa satu tempat skating, tu pon kat Vevey, agak jauh.. Kan best kalu ada tempat skating kat depan rumah ni..hehe.. Nak kena mencari nih tempat utk skating, dah rasa gian balik..hehehe, tapi tu lah kan ada Zahra ni, kena main gilir2 lorrr..

Kalau Sukan Olimpik tu, antara games yang akan saya layan adalah Figure Skating.. Dan baru2 ni, Sukan Olimpik 2010 yang buat kat Vancouver, Canada yang main languagenya adalah French, pertama kali saya tengok Kim Yuna beraksi..pergghh, memang lemah gemalai tapi sharp la.. Memang selayaknya menang Gold Medal..


Hebat kan? Saya takdela berangan sampai nak terer camtu.. Cukup setakat boleh skating dah ar.. Leh kayuh dan leh brek.. Janji takde accident sudaaa... Uols pernah berskating?

 

6 comments:

  1. best nyer la dgr..tp nieyla x pernah sekali pun...tgk org men jer...hehehe

    ReplyDelete
  2. As'salam..

    bestnya teringin jugak..

    ReplyDelete
  3. best nye..cik jue tak pernah pun teringin gak...

    ReplyDelete
  4. he2..ila main selalu jatuh2...bis sakit bdn2......sikit2 pndai la men...hehhe

    ReplyDelete
  5. fatin x penah skating pun kak has hehe
    tringin sgt hehe
    tgk dia skting..nmpk cm best hehe

    ReplyDelete
  6. nieyla : yeke, cuba torai..best!!

    amy :best amy..tp tulah, klate takdok..

    cik jue : ha, cik jue leh ajak farisyah main sama sbb dah besar..

    ila : okla tu dear..best kan?

    fatin : best fatin..sekali cuba, mesti nak lagi..hohoho..

    ReplyDelete