Jan 21, 2011

Yeayy.. Dapat BE Lagi..

Hihihihi..suka..suka..suka.. Alhamdulillah.. Murah rezeki blog Belle bulan Januari ini.. Semoga terus diperbanyakkan rezeki (err..ni ayat berbaur tamak ke?agagaga..) Me juga pasti, ramai blog kenkawan yang murah rezeki di bulan ini kan, dengar2nya ramai juga yang menerima BE dari Nuffnang, cam blog Miza, Cute Mum, Mama Zharfan, Nana dan ramai lagi lah..

Senangnya dalam hati
Dapat BE lagi
 Terima kasih en. Nuffy
Jangan lupa beri lagi

Terima kasih diucapkan buat penaja yang baik hati iatu DiGi dan Nuffnang kerana sudi menambahkan BE yang sedia ada buat blog Belle ini.. 
Hohoho, macam yang uols leh tengok tu, tinggal 1 je lagi BE yang tengah running kat blog Belle ini.. BE Acuvue baru je bertukar menjadi Oltromen ME, walaupun gembira kerana setakat ini BE Acuvuelah yang paling lama bertahan, sekaligus paling masyukk sekali, namun agak sedey di situ sebab tinggal satu je lagi BE. Harap-harapnya BE ini bertahan lebih lama kat blog Belle ini..

p/s : Terima kasih juga buat Ma Belle visitors yang sudi mengklik ads di blog Belle ini dan tak jemu-jemu bertandang ke teratak Belle ini.. Muahsss kat uols!!

p/s/s : Cash ke tak cash? Cash ke tak cash? Alahaiii..susahnya nak buat keputusan..


2 comments:

  1. tahniah dapat BE baru...
    Cute Mum nak cashkan ujung bulan nie.. nak guna bawa dania jalan2.. hehe..

    ReplyDelete