Jan 27, 2011

BEN ASHAARI BLOG



Yeayyy, saya mahu join Ben Ashaari Bloglist.. Uols nak join jugak, klik sini laju-laju.. Sebelum tu ada soalan cepu emas dari BA

1. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini
Blog ni saya update paling banyak 8 kali sehari, paling sikit ermm, dalam 4 kali sehari..muahahaha.. Jumlah entri untuk bulan Januari sahaja dah 196..muahahaha

2. Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI
Selain dari ingin menumpang glamorrr (terasa glamor tau dapat duk diam-diam dalam bloglist BA), saya nak sesakkan lagi bloglist BA.. Untung-untung, ada pembaca blog BA yang berminat dengan entri blog saya, dapatlah jugak trafik dari blog BA..

3. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?
Errr.. kena buat apa-apa ke kalau popular? Teruskan berblogging cam biasa buleh? Hehehe.. Mungkin saya akan wujudkan segmen-segmen macam bro buat..ngeee..



Thanks coz sudi klik banner ini..


No comments:

Post a Comment