Jan 19, 2011

Senarai Peserta The Best Entry of Ma Belle Histoire Contest

Sebagaimana yang saya maklumkan di entri Update | Contest, saya ada mengubah sedikit syarat, bagi memudahkan bakal peserta yang tidak mempunyai Facebook. Di mana, mengenai Like di Fan Page blog Notre Belle Histoire tu tidak menjadi satu kewajiban, tapi bagi peserta yang like, diberikan extra point..hehehe..

Kat sini uols boleh tengok hadiah-hadiah yang menanti pemenang-pemenang bagi contest ini. Nak tengok contoh hadiah perfume leh klik sini dan sini..
  1. fa10 
  2. ujee
Ok, yang warna merah tu masih belum lulus, saya ada komen kat ur entry.. Dah perbaiki nanti gitau saya kat kotak komen entri contest ye. Saya akan update senarai ni dari semasa ke semasa.

Buat yang belum join, jom join sebelum terlambat.. Klik aje kat sini cepat-cepat.. Yang mana tak paham boleh aja bertanya..


3 comments: