Jan 20, 2011

Kelakar ke?

Kali ni saya nak join Kelakar ke? Duenya 20 Jan ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag

Ekin
Mama Adam
Mama Zharfan


Gambar paling kelakau sekali di mata den..agagaga


Syok sungguh makan sampai tak sedar dirakam..ngeh ngeh ngeh.. Tapi siriyes, pizza tu memang sedap.. Tu yang sampai ada aksi mulot muncong tu..kikiki..


Pandangan saya mengenai eybizz ni, templatenya sangat simple dan kemas.. Ada classs gitew, lain dari yang lain.. Memang jauh bebenau dengan blog saya yang sarat-lagi-kurang-kemas ni.. Sesuailah coz eybizz kan menyediakan perkhidmatan design-mendesign (maafkan saya cikgu BM & BI) watermark, header, card dan macam-macam lagilah..


1 comment:

  1. salam..
    mekaseh sudi join..muah..

    ape2 tggu resultnye esok ye..hihi..
    x sabo2

    gud luck

    ReplyDelete