Jan 3, 2011

Saya sudah jatuh chenta pada COACH!!!

Kalau diikutkan, saya bukanlah kaki shopping handbag ataupun bag yang tegar.. Tapi tak bermakna saya bukan seorang yang gilakan bag.. Owwhh, dah namanya wanita, pasti sukakan handbag yang comey2.. http://www.emocutez.com Tapi dek kerana skang ni, kalau keluar pasti dengan encik suami yang akan membawa backpacknya, maka syokla saya melenggang kangkung tanpa perlu bawa handbag..http://www.emocutez.com Pulak tu, skang ni saya seorang suri rumah sepenuh masa, jadi ruang untuk gunakan handbag tu amatlah jarang sekali..

Tapi sejak berjumpa dengan blog ILuvBag Inc., setelah godek-godek e-boutique ini, perasaan mahu memiliki handbag dari COACH makin meluap-luap.. http://www.emocutez.com Cuba uols tengok koleksi handbag COACH kat blog ILuvBag Inc. Perghhh..lawo-lawolah..



COACH Poppy Tartan Glam Tote


COACH Poppy Petal Print Rocker


COACH Poppy Pop C Jazzy Hobo

Actually banyak lagi handbag COACH yang comey2 kat ILuvBag Inc, kan tak cukup satu page untuk saya tepek semua yang saya berkenan kat sini.. Ni pon dah rambang mata saya nak pilih yang mana nak letak kat sini.. http://www.emocutez.com Oww, sumernya lawa-lawa.. Tinggal fulus je tak berapa nak lawa, maklumlah encik suami masih belajar lagi..

Kalau nak tahu, macam-macam jenama handbag ada kat ILuvBag Inc, Burberry, Gucci, LongChamp, LV dan macam-macam lagi lah.. Pilih saja mengikut kemampuan uols dari bawah RM500 sehinggalah melebihi RM10000..wahahaha..sediakan fulus aje.. http://www.emocutez.com Tapi kalau nak kira, harga kat ILuvBag Inc mengikut outlet price tau.. Bag untuk lelaki pon ada!!!

Dan, melalui ILuvBag Inc ni lah, saya dapat tahu mengenai Frollic Shoes.. Siriyess, sebelum ni memang saya tak tau pasal kasut ni.. Saya memang seorang shoeholic, or lebey tepat lagi sandalholic..hihihi.. Tapi macam yang saya gitau kat entri Kasut berharga RM600 ni, semenjak dua menjak ni, minat pada ballerina shoes sudah berputik kembali.. Dan Frollic shoes ni ala-ala kasut ballerina, except dia ringan dan boleh digulung..Ye, boleh digulung!!




Frollic Shoes


Awww, nak COACH handbag dan Frollic shoes ni.. Agak2 bila la ek dapat memiliki dua barang yang sangat comey ni? http://www.emocutez.com Agak2 encik suami akan terbaca dak entri ni lalu mengabulkan hajat dihati wifenya ini..agagaga.. http://www.emocutez.com


p/s : Kalau nak tahu, kat ILuvBag Inc, bukan ada handbag dan frollic shoes aje, malah jam tangan, sunglasses, belt dan aksesori seperti bracelet dan charms pon ada kat sini.. Even, kalau barang tu takde kat blog ILuvBag Inc, uols leh tanya ILuvBag Inc untuk orderkan.. No hal!! Tunggu apa lagi, jom usha ILuvBag Inc, Authentic Designers E-Boutique..

No comments:

Post a Comment