Dec 2, 2010

Belle Performance on November : Part 1

Oleh kerana untuk bulan Oktober saya menggunakan Google Analytics, maka untuk bulan ni dan bulan2 seterusnya, saya akan menggunapakai GA lah.. Memang menarik jugak guna GA nih, tapi sayang, saya tak sempat nak godek2.. Guna function yang simple2 aja.. Yang simple2 ni pon kira dah ok sangat..


Sememangnya, trafik blog Belle ini takdela sekencang trafik blog2 kenkawan (nak compare ngan trafik blog Ifa & Mama Zharfan tersangatlah jauh lagi..) Tapi alhamdulillah, saya tetap bersyukur sebab berjaya untuk maintain je trafiknya dalam 100 - 150 UV everyday.. First time dapat 200 UV masa awal bulan Nov haritu, tapi pastu takleh nak maintain 200 UV dah..agagaga.. Dalam bulan 11 ni pencapaian terbaik adalah pada Isnin, 29 Nov, sebanyak 266 UV.. Moga-moga selepas ni dapat maintain trafik kepada 200 UV sehari.. Agak-agak boleh ke ek? Miahaha..

Yang bestnyer, ada peningkatan bagi jumlah visit bulanan bagi blog Belle iaitu sebanyak 827 visit (beza bulan November dengan Oktober) Harapnya untuk bulan Disember nanti akan ada peningkkatan juga..


Same goes to Alexa Ranking, kalau bulan Oktober, untuk worldwide, blog Belle di tangga 300k camtu, dan untuk Malaysia, blog Belle ditangga 2735, dan untuk bulan ni ada peningkatan yang agak memberangsangkan (ayattt..tak hengat punyer..) Agak2 by end of this year, dapat tak ek bawah 2000? Kita tungguuuuu aje lor...


p/s : Ini semua adalah jasa-jasa uols, wahai Ma Belle visitors.. A million thanks to u!!!

4 comments:

  1. wah..dh mntap tu kak..t setnding dgn mamazharfan

    ReplyDelete
  2. uiittt..ajar bee pulok..tak pandai r nk tengok semua tuuu

    ReplyDelete
  3. mz & suzie : thanks dear..hihihi..

    bee : hihi, yg mana has tau leh je has ajarkan..

    ReplyDelete